Zebrasnäckor har lagt många ägg (vita prickar) överallt på roten.
De kläcks aldrig i sötvatten, men jag undrar om det går att flytta
dem till saltvatten så kläcks de? Någon här som har testat det?
Lenmar skrev:[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Jag hade hoppats att jag skulle bli den första att lyckas med att få bort äggen från: glas, rötter och annan inredning...:( Men jag ger upp... det är HOPPLÖST!! [:-124][:-118]Lämnar härmed över stafettpinnen till nån annan... De sitter som berget de små jäklans äggen!!! :mad:[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=DarkOrchid]Förstår inte hur du tänker nu :confused::confused: Stenhårda små vita prickar mellan filterhålen på filtret? Vita små stenhårda prickar på glaset?? Hur dekorativa är de?? Å hur mycket gos kan ett stenhårt litet sketet jämrans sebrasnigell ägg ha?? Va?? Jag bara undrar??? :p;)maria_ skrev:Men de kanske vill gosa..
Lenmar skrev:[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Förstår inte hur du tänker nu :confused::confused: Stenhårda små vita prickar mellan filterhålen på filtret? Vita små stenhårda prickar på glaset?? Hur dekorativa är de?? Å hur mycket gos kan ett stenhårt litet sketet jämrans sebrasnigell ägg ha?? Va?? Jag bara undrar??? :p;)[/COLOR][/FONT]