Vänta lite, vad pratar vi om här egentligen, Dodge Charger Daytona -69 är så mycket muskelbil det bara kan bli, Oldsmobile 442 455 Rocket -73 är både göra snygg och med ett vridmoment som får den att gå som S på K, Buick Roadmaster Limited -58 är bland dom vackraste bilar som någonsin har byggts och du viftar med en skottkärra från Trollhättan?
Fler;)
jag tycker inte ens att de bilarna är fina.. så varför ska jag köra runt i en bil som jag skämms över? när jag kan köra runt i dem som jag tycker är de snyggaste bilarna som någonsin har byggts..
men den disskusionen kommer aldrig att komma nån stans - för oavsett vad du säger så kommer jag stå fast vid att jag känner bäst för saab och oavsett vad jag säger kommr du att stå fast vid att du känner bäst för de bilar du väljer.
samma sak som att vissa gillar smala tjejer med små bröst och andra gillar lite rundare med fylliga bröst. skit samma - bägge är väl lika bra på sitt sätt och fyller sin funktion. bara det att den som håller henne i handen känner sig mer nöjd om han har den "modell" han faller för och tänder på.
det finns olika märken och modeller på bilar, människor, djur, teknik för att fylla allas behov. saab fyller mitt och buick fyller ditt. spelar det nån roll?? min bil funkar till 100% och har aldrig krånglat och dess 300hk tar mig dit jag vill. det räcker för mig coh gör mig nöjd. hade jag inte vart nöjd hade jag väl bytt ;)