Yoghurt!

#1 - 19 januari 2009 18:28
Vet inte vem det var som ville ha yoghurt här på zoopet, va någon diskussion i någons kommentarer... Skitsamma.

Det finns iaf! Lindahls mejeri lanserar nu i veckorna Grekisk Yoghurt i 5dl, precis som sin turkiska. Sådär, nu har jag vart god samarit också :D

Var på morsans jobb idag och beställde fisk, säger inte vad, hemligt hemligt... Fyndade lite Redmoor-rötter också, nu ska dom asen bara sjunka :D Hö-hö... Good luck...

Annars går det stilla framåt, har fortfarande kvar Multisyngel i Afrika-karet :D Dom är så jävla duktiga på att vakta sina yngel - man blir helt förvånad hur en multishane piskar på en fem gånger större fisk :D

Ne, nu önskar magen kaffe på maten.

På återseende, jo aj, en sak som jag kom på - kommer missa söndagen på Ciklidstämman :/ Nedrigt, men korning med sambons snyggjycke går ju faktiskt före... faktiskt.

//C
#2 - 21 januari 2009 07:55
ASG!! Vist är det kul när ens minne poppar upp något som nämnts på zoopet. :D Redmoore rötter ja... hehehe... De kan flyta i evigheter. Själv kokade jag den tyngsta änden på den rot jag har för att försöka snabba på processen. Jo tjena.. Den färgade dock inte lika mycket efter det. :) Sedan vart det vitt ludd på den, som jag skrubbade av. Men sedan lät jag det vara och så försvan det. Skumma rötter det där... Men fina!

Annons