Yes, äntligen!!

#1 - 11 juli 2007 08:37
Weeei!! Äntligen har mitt sprillans nya Juwel vision 180L. kommit upp till mig från GBG. Lite trassel på vägen, men nu har jag det! Igår limmade jag dit slimlinen så ikväll ska det fyllas med vatten!! Har inte bestämt mig till hundra vad jag ska ha där i, men mina slöjstjärtar, teleskopfisken och malarna ska iallafall i! Ett stim neontetror blir det nog också.

Weeii, var tvungen att dela med mig av min glädje :). Kommer lägga in bilder på min zoon sen om någon är intresserad. hihi
#2 - 11 juli 2007 09:06
får säga jätte grattis!! juwel har underbara akvarier. sitter å längtar tills nästa månad när det blir ett Rio 400 Dark brown med Slimline.
#3 - 11 juli 2007 09:10
Hej! Grattis till nya burken. Vänta med neontetror ett bra tag tills vattnet är riktigt bra. 6 månader säger många. De är så känsliga!
#4 - 11 juli 2007 16:35
Tack!! :)

Åh, vad kul att du får ett nästa månad!! Skulle vilja ha ett riktigt stor jag också, men när jag flyttar lär det inte bli någon stor lägenhet, och det är ju inte så jättepassande med liten lägenhet och ett stort akvarium som tar upp all plats...

Nja, 6 månader tänker jag inte vänta. När jag köpte mitt första kar och var helt nybörjare åkte jag o köpte neontetror dagen efter uppstart ;). Kanske inte så smart, men dom överlevde. Väntar ett par veckor kanske....
Kjell Fohrman
Administrator
#5 - 11 juli 2007 16:42
Observera att denna kategori är till för att diskutera "Akvarier och tillbehör". Fiskval, akvarievatten etc. passar in i andra trådar.
Lycka till med akvariet:D
#6 - 11 juli 2007 16:58
Jag vet att det kan vara svårt att vänta, men du bör göra det några dagar så silikonet till din Slimline får torka.
Kul med nytt kar!

Annons