Yay! Hjärnan har anlänt!

#1 - 29 januari 2007 19:28
Yes, kära akvarist-spion-vänner!

Den nya datan har anlänt!!!:D Visste inte hur jämrans fort jag skulle få upp kartongen...som innehöll en till kartong....som inneh..ja, ni fattar.:p

Hursomhelst, en förstörd tumnagel och två skärsår senare (kniv alt. sax var alltför långt borta, säkert 5 meter:p ) fick jag upp den! Åh, så snygg den var, snyggare än....eh, jag menar _nästan_ lika snygg som hustrun![B)] Medan jag likt en ondskefull läkare med tvivelaktiga intentioner, lite lätt stirrig, formligen slet ut kablar och sladdar ur den gamla hel-lobotomerade datorn, skrattade jag hysteriskt på ett sätt så att mina barn oroligt kom och frågade "Eeehh...vad gör du pappa?"[:o] Efter att ha förklarat för mina barn att dom inte hade nåt att oroa sig för, pappa är bara "glücklich":D, så började jag koppla in NYA sladdar i den NYA datorn.

Snart färdig!! (Åh...surfa Zoopet snabbare än vinden!!!)

Bara nån sladd kvar!!! (Hmmm...undrar om man ska läsa Aftonbladet...DAGENS UPPLAGA?!?;) )

Så, bara skärmen kvar att koppla in!!! (Tralalallala....:D )

..men...vad....I-HELA-FRIDENS-LILJOR??[:-10]([SIZE=1]just detta uttryck har jag nyligen lärt mig!!;)[/SIZE] )

Tydligen är min kassaskåpslikande pytteskärm så pass gammal att det inte finns tillräckligt med utgångar på själva datorn.[:-5] Nån sån där strömförsörjnings-grej-aktig sak.[:o] Åtminstone inte en sån som min skärm kräver.....

Jag är visserligen sjuk, febrig, snorig, det är även synd om mig (sådär synd som det bara är om oss killar när vi är förkylda), men baske mig, det blir en tur ut och handla en ny plattskärm imorrn!!:cool: ASAP!!!

.......jaja, vad är väl en bal på slottet?;)

Biff-baff-boff på er![B)]
#2 - 29 januari 2007 20:37
*garvar*.. Jo, sånt är livet!! :D
Jag kan tänka mig barnens oro när deras pappa beter sig på det viset...he he...
#3 - 29 januari 2007 20:59
Ahahahaha... Nu fick du Lennie att undra vad I HELA FRIDENS LILJOR jag håller på med framför skärmen. Asså, jag skrattade högt så ögona tårades juh!! Helt underbara rader!! :D :D Sluta aldrig skriva dagbok!!
#4 - 29 januari 2007 22:58
Och så fick du rassla ihop den gamla igen för att kunna skriva ett inlägg i dagboken :D
#5 - 30 januari 2007 07:37
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]*asg* :p [/COLOR][/FONT]
#6 - 30 januari 2007 17:04
Först och främst: Sorry Lennie![:o] Och jo, i vredesmod likt en skabbsmittad räv? rafsade jag ihop den gamla igen så att jag kunde kolla priser på plattskärmar...[:o]

Annons