Ursprungligen skickat av Azur
Tänk så mycket mindre tjafs det blivit om INGEN svarat på "om alla klickar refresh så snabbt ni kan skall vi se hur många läsningar vi alla kan fixa till denna tråd" tråden <b>eller _nån_ tråd som uppenbart inte är seriöst menad?</b>
Bara en tanke.
Hur i h-ete kan du säga att jag gör en oseriös tråd på ett oseriöst forum (Humormania)?
Jag blev påhoppad för att folk tyckte idén var dum. Jag kan till viss grad hålla med BM att folk här behandlar folk olika med tanke på vilka det är. Om det var Kjell själv som skulle skapa (refresh) tråden så kan jag nästan garantera att den skulle gå som smort, eller han skulle iallafall inte bli påhoppad med saker som:
<ul><li>Skaffa dig ett liv </li>
<li>Skaffa dig ett sommarjobb</li>
<li>Dummaste idén någonsin </li></ul>
Och så vidare ungefär 30 gånger, av trettio olika personer.
Jag vet att det som stod i min profil var provocerande, men inte det minsta sant och dessutom förklarat att vara ironi - flera j-a gånger om.
Endå så är ytterligare 30 personer tvungna att säga PRECIS samma sak som de innan.
Min poäng är helt enkelt att jag tycker det är fel av Azur att kalla min tråd oseriös eftersom jag med all rätt la den på det forum som passar den bäst.