Wromak akvarium

#1 - 5 maj 2007 15:29
det blev lite fel, det är ett Aquael akvarium jag har och ett sånt jag behöver gångjärn till :D orkar inte maila fler akvariebutiker och bara inte få nått ***** svar så jag tänkte höra om någon vet var man kan få tag i reservdelar till ett sådant ?? även denna sida verkar vara på polska och jag har mailat dem..

kankse någon som har en linande del till ett trasigt akvarium ? eller har något bra tips på hur man kan tillverka ett..
#2 - 7 maj 2007 19:30
bump
Kjell Fohrman
Administrator
#3 - 7 maj 2007 19:38
Har nog svårt att tänka mig att det är en reservdel som affärer lagerför.
Du kan ju maila fabriken i Polen och fråga
#4 - 7 maj 2007 19:41
Har nog svårt att tänka mig att det är en reservdel som affärer lagerför.

Du kan ju maila fabriken i Polen och fråga

Jap vill du så kan jag skriva ett brev som du kan skicka. Är ju Polsk och kan Polska. Inte så duktig på skriva då jag glömt bort lite :). Men jag vet att polackerna är bättre på Polska än engelska så det är bara att höra av sig.
Kjell Fohrman
Administrator
#5 - 7 maj 2007 20:26
Arek91 skrev:
Jap vill du så kan jag skriva ett brev som du kan skicka. Är ju Polsk och kan Polska. Inte så duktig på skriva då jag glömt bort lite :). Men jag vet att polackerna är bättre på Polska än engelska så det är bara att höra av sig.

det står på deras hemsida att de kan engelska och tyska så det behövs nog inte
#6 - 7 maj 2007 20:29
det står på deras hemsida att de kan engelska och tyska så det behövs nog inte
Ja de skriver det ja men det har mer att göra med att de skulle vilja :D.
#7 - 13 maj 2007 18:52
Arek91 skrev:

det löser sig men Tack så mycket ändå för att du erbjöd dig! :)
#8 - 1 januari 2008 20:03
Vet nån priser på Wromak kar 720l med möbel och exlusivt lock? Även om nån affär i södra sverige säljer dem eller måste man beställa via fabriken i polen? Mvh Starman_

Annons