white snow discus???

#1 - 29 december 2011 22:15
har länge varit på jakt efter en white snow diskus. men kan inte hitta nån som säljer dom. nån som vet nån som säljer dom lr kan få tag på dessa fina discusar??
mvh mathias o tack på förhand:p
#2 - 29 december 2011 22:56
Grossisten Akvarieteknik har dom hemma. Gå in på www.akvarieteknik.se och logga in som gäst så kan du se vilket sortiment dom har för tillfället. Dom flesta akvarieaffärer som jag har haft kontakt med beställer fisk både ifrån Imazo och akvarieteknik, så du borde kunna beställa hem vad du vill ha på närmaste butik.
#3 - 29 december 2011 23:40
tack har vart runt i gävle uppsala o sthlm. dock bara kollat i butikerna i uppsala o sthlm men här i gävle kan dom inte få tag på dom
#4 - 30 december 2011 06:27
Ring till Annelie på Arken i Mora eller till Jocke på Jockes Zoo i Malung. Kolla vad dom kan göra. Dom tar ofta hem specialfisk till mig till bra priser. Kan min fru åka till IKEA i valbo för att handla möbler så kan väl du åka till Malung och köpa fisk, eller hur? :D
#5 - 30 december 2011 08:01
tack jag ska ringa o kolla. o resan har du helt rätt i;)
#6 - 18 januari 2012 10:23
Hur har det gått?
Vi har 10cm inne just nu om det fortfarande är intressant?
#7 - 18 januari 2012 17:33
Hur har det gått?

Vi har 10cm inne just nu om det fortfarande är intressant?

har varit o prata med arken zoo här i valbo 3ggr men inte fått nå pris uppgift än. ser verkligen fram emot o få två vita i mitt discus kar.:)
tar ni dom från stendker lr föder ni upp dom själv?
#8 - 18 januari 2012 20:51
Stendker har inte [COLOR=#0033cc] [/COLOR]White snow discus

Annons