Webbutiker ??

#1 - 16 februari 2004 19:24
Finns det någon som har någon/några adresser till akvariebutiker som har postorderförsäljning över nätet och som har hyfsade priser.
#2 - 16 februari 2004 19:26
www.pwss.nu
www.hjortgatanszoo.se
Annars om du söker här på zoopet får du fram hur många som helst typ
#3 - 16 februari 2004 19:34
www.pwss.nu

Stort sortiment, hittar du inte vad du söker, kontakta Patrick så kan han förmodligen fixa det åt dig ändå... <b>otroligt</b> trevliga och erbjuder väldigt bra service! Jag fick mina grejor levererade i handen på mig på mitt jobb utan att behöva betala frakt [:D]
M.a.o.: rekommenderas!

www.globefish.nu

Har inte handlat där, men det har bra priser på malawi iaf [^]

www.hjortgatanszoo.se

Har inte handlat här heller, men de har växter så det räcker.. Rätt sega på att skicka sina order har jag hört, men annars mycket bra service.

Kommer inte på fler just nu på rak arm, men det gör nog andra [:D]

Lycka till!
Martin
#4 - 16 februari 2004 19:38
www.akvarielagunen.se
www.guldfisken.se

Vet ej hur bra dom är men...akvarielagunen ska visst funka fint.
#5 - 16 februari 2004 19:46
Om du inte ryggar för att handla utanför Sveriges gränser så är www.aquaristikshop.com en riktigt bra onlinebutik.

Även www.aquaristic.net är bra...

Priserna ligger ofta lägre än i Sverige...och då t o m inkl frakt.
#6 - 16 februari 2004 21:53
Hej,

kan man beställa hem saker från Globefish? Är det inte bara försäljning i butiken eller? Blev sugen på ett av deras akvarier... Någon som vet nått om kvaliteten på dessa?

MVH
/Jens
#7 - 16 februari 2004 22:20
Ursprungligen skickat av MikaelE

Vet ej hur bra dom är men...akvarielagunen ska visst funka fint.

AkvarieLagunen ligger ca 2km härifrån och jag har varit in där en gång nu iaf. Verkar vara trevliga prickar. Gillar att prata och diskutera och så =)
Synd att de sålde Akvarieskål-set där med glasskålar + guldfiskar )= Det drog ned allmänna intrycket.

Mvh Fredrik

Annons