WAR Online

#1 - 15 september 2008 15:34
Ja, hur många börjar lira detta idag (förutom jag alltså)? Jag har ett par aktiva konton kvar i WoW men det är inte omöjligt att det är dags att flytta på sig (trots GOA). Det är ju Mythic ju :)

/J
#2 - 17 september 2008 12:57
Funderade på det (är gammal figurslags- och rollspelare och spelar wow nu), men jag tror tyvärr inte att min dators prestanda fixar spelet på ett bra sätt. Det lär nog hacka en del misstänker jag och då är det lika bra att låta bli...

/Jocke
#3 - 17 september 2008 18:33
War har väldigt enkel grafik, kanske tillochmed enklare än WoW, så grejar din dator WoW grejar den nästan säkert också War.
#4 - 17 september 2008 21:47
Ja f-n, WAR hackar inte mer än WoW på min burk (och den behöver en del uppgraderingar). Än så länge så har jag kul i WAR och lämnar därför över min GL-roll i WoW :)
#5 - 18 september 2008 05:41
Kanske skulle testa det framöver i alla fall då...

/Jocke
#6 - 19 september 2008 17:35
Joacim skrev:
Det finns 10 sorters människor här på jorden.

De som förstår binära tal och de som inte gör det.

Nu går det att recensera mig på http://www.allears.se/MyPage.aspx?memberId=Shades

öhhh det finns faktiskt 11 olika sorters, det finns folk som kan hexadecimalt också :D
#7 - 19 september 2008 18:29
mäh, det har ju inte med det binära att göra (finns ju de som är hemma på oktalt med ju förutom vanligt decimalt osv...) ;P

Annons