Ha ha..
Du brukar väl va så ilsken i vissa diskussioner att du måste vara röd hela du;):D:D:D. Så det borde väl räcka;):p:p:p. Nej förlåt, visst ska vi visa det Burmeiska folket vårat stöd. Vi är ju så bortskämda med att vi kan skriva och säga vad vi vill utan att behöva frukta att bli fängslade eller skjutna!!!.
Ja, jag har lika lätt för att bli arg som jag har för att skratta, jag är inte långsint men attans va jag kan bli ilsken ibland.. Speciellt på människor som använder sin makt åt att göra andra illa, eller som är självgoda, fördömmande, utnyttjande eller totalt upptagna av sin egen åsikt och inte kan ta andras synpunkter under övervägande, utan det blir prestige... Inga namn :D :D :D Men vissa trådskapare kan ju ta åt sig :D :D :D Nää, jag skojar, envisa kan vi vara alla ibland... Mitt andra totemdjur är åsnan... :D :D :D
Åter till trådämnet.
Jag har så oerhört svårt att inte tro på ren ondska när jag tänker på att det finns människor som kan hoppa på och slå på människor som är totalt fredliga och inte ens försöker slå tillbaka... Hur är man skapad om man kan göra så???? Jag fattar inte??? Då måste man tro på att det finns ren och skär ondska :(