Förklara dig!!!Bada eller Fotboll eller Pilsner??eller alla tre:p:DJunros skrev:Bästa som finns =)
Patrik Steen skrev:Farligt..Vi är ett gäng som ska bada ute imorgon sen är det Engelsk Liga fotboll som gäller och en massa Pilsner.
c90368 skrev:Men bespara mig från 22 gubbar som springer efter en boll på gräsmattan;)
Anettejt skrev:Glöm inte bort att de ligger o "gråter" som kärringar med...;):D
Kan vara den sporten där det går åt mest hårgele o mousse med? :rolleyes:
Nej tacka vet jag manlig sport som F1 och Ishockey, inget för veka kärringar det inte. :p
(oj vad många blir sura på mig nu, men det får jag väl ta...)
Nej tacka vet jag manlig sport som F1 och Ishockey, inget för veka kärringar det inte. :p
Anettejt skrev:Nej tacka vet jag manlig sport som F1 och Ishockey, inget för veka kärringar det inte. :p
Kjell Fohrman skrev:
Ishockey är som isdans med en jäkla massa skydd på - förr åkte dom ju åtminstone utan hjälm och ansiktsmask - på den tiden var det en sport för män. Idag är det en sport för pimpinetta isdansare som är rädda för att slå sig när dom ramlar:D
Trollsvans skrev:"Är huvudet dumt får kroppen lida" säger väl det mesta om det här?
erikthur skrev:Men Börje Salming då?
Ja du det kan man undra,känner mig Lite skyldig faktiskt:DKjell Fohrman skrev:
Allt detta apropå vådan av att vinterbada;)
Katharina skrev:Ja, eller tvärt om.. Är kroppen dum så får huvudet lida.. :D Jag trodde först att han skulle dyka in under isen och upptäcka att den var för tjock.. Jeesus vilken skräck det skulle vara.. :eek:
Näää... Nu är ju faktiskt fotboll en riktigt tråkig sport att titta på.. Om det mot förmodan blir ett farligt inlägg så sparkar de ner killen så det blir inga mål iaf.. 0-0 lr 1-0 blir det ju jämt.. Skittråkigt!!! Mycket roligare att spela själv.. ;)
Sen känns det som om en matchokultur där karlar ska gå sönder om de ska vara riktiga karlar, (alltså hockey utan visir t ex)
är en riktig föråldrad och sjuk kultur..
Mitt ex fick hela näsan avskalad pga att han saknade visir när han lirade hockey.. Näsan satt på kinden.. Det har tagit många år för nerverna att läka och jag tror att han fortfarande ser lite sned ut i ansiktet i spegeln.. Jag har inte tittat så noga själv.. ;)
Man är garanterat inte mer manlig om man inte vågar sätta på sig ett visir pga rädslan för att bli kallad "kärring".. De mest manliga karlarna sätter på sig ett visir och skiter i vad alla andra säger... Sådana gillar jag.. ;) [:-88]
Kjell Fohrman skrev:Som sagt det är det som jag alltid har sagt - vinterbad är livsfarligt http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=24413
Jag gör det inte det sticks nåt fruktansvärt på hela kroppen,så jag låter andra göra det:DNIC skrev:Fy f*n!!
Det där måste kännas!!
Bara att stå där och svinga med armarna och veta att det kommer bli skitkallt inom ett par sekunder och när man väl hoppar så får man en käftsmäll på köpet...! [B)]