Ville rikta ett stort tack till alla!

#1 - 18 juni 2006 23:15
Denna tråd är antagligen felplacerad men jag ville ändå skriva och tacka alla för den enorma hjälp man får!
Zoopet är en guldgruva för en nybliven akvarieägare och det man inte får svar på här finns inte att fråga om.

Många av er som svarar får svara samma saker gång på gång men ni gör det med hjärta, saklighet och ofta humor. Det är sånt som smittar av sig och man blir helt enkelt fast. Det blir roligt att läsa och jag tror att Zoopet numer är den sajt jag tillbringar mest tid på av alla sajter på nätet.
Den ende som inte tycker om er är min sambo, som väntar på att dagen kommer då jag kommer hem och föreslår att vi ska bygga om klädkammaren till sängkammare så vi får plats med fler akvarium ;)

Så från en nybliven akvarieägare ett stort och varmt Tack!

[:-174]
#2 - 18 juni 2006 23:55
kul att höra att du trivs här :)
#3 - 19 juni 2006 10:34
Japp det är verkligen kul att höra att du trivs här.
#4 - 19 juni 2006 12:52
Och fast blir man!
Fiskbiten fast man inte har pirayor!!! :p
#5 - 19 juni 2006 13:12
Alltid lika kul att se glada människor!!
Ett annat stort plus är att det faktiskt saknas tjafs här inne, alltså det megatjafs som ex hundägare är suveräna på;)
Jag lämnar aldrig den här sajten.
#6 - 19 juni 2006 15:54
[quote=qenzo]Ett annat stort plus är att det faktiskt saknas tjafs här inne[/quote]

de finns, men brukar för det mesta hålla sej inom nåtsånär vettiga gränser.

såg för en stund sen att trådskaparen har ansökt om att bli guldis också.
#7 - 19 juni 2006 17:05
[quote=Raven]de finns, men brukar för det mesta hålla sej inom nåtsånär vettiga gränser.

såg för en stund sen att trådskaparen har ansökt om att bli guldis också.[/quote]

jag menar nu tjafs och bråk som går ut på att trampa på folk utan dess like, att starta trådar för att få igång bråk osv osv.
Det har iaf jag missat toalt här inne.
Att man har olika åsikter kommer man aldrig ifrån, men man ska klara av att hålla det därm vilket jag tycker folk gör här inne. Iaf på forumet... vad som händer i PM vet jag ju inte.
#8 - 19 juni 2006 17:19
klart man ska bli guldis! :)
Bra sajter finns det inte i överflöd direkt av, och de bra ska man stödja och supporta. Sen att man får en massa kuliga extrasaker man kan göra e bara ännu bättre :)
#9 - 19 juni 2006 17:24
Detta forum har också hjälpt mig med allt! Jag kunde inget om akvarie när vi skaffade det första till min son. Jag kommer ihåg min första fråga, ska man ta bort krukan när man planterar växterna......jag undrar vem som svarade på den knäppa frågan utan idiotförklara mig??? Den trodde nog inte att jag hade någon överlevnad innom akvariehobbyn...men alla är ju nybörjare...

Jag tror också hundfolk är tjafsiga har själv 2 hundar...Många behandlar sina hundar som bebisar....och tål inte kritik eller när man vill försöka hjälpa de med deras problem..
#10 - 19 juni 2006 18:16
hajsan alla

denna sida e den bästa som finns....inget klår denna sida......jag kollar denna sida flera gånger om dagen efter ny kunskap och info om fiskar som jag tänker skaffa mig och jag vill hela tiden ha fler akvarium men jag få bara ha 3 akvarium och som andra har sagt innan i tråden man får alltid bra råd och tip av alla här på zoopet.....det som e bäst med sidan är att alla delar med sig sina egna kunskaper som dom har fått med åren....som sagt ÄLSKAR DENNA SIDA DEN ÄR MIN NUMBER ONE SIDA

MVh Macke_fisk trogen zoopetare^^:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Annons