[QUOTE=karrokaja;1588534]Jag tittar på det jag vill titta på - allt finns ju på internet nuförtiden, så slipper man reklamavbrott och sån skit...
vill man kolla på animal planet så går man bara ut:p
Det flesta spelen finns ju till pc eller så fixar man en emulator - men med uncharted så funkar ju inte nåt av dom.
MÅSTE fixa ps3.
Marlow och talbot - man skulle vilja se den kärringen bli fetspöad faktiskt, men nää...hon ska bara sjunka undan så att säga... haha!
Vad annars ska man prata om?? man sitter och tittar på folk i TIMMAR går igenom frustrationsladdade pussel och fighter, klart som att man tittar på dom på DET sättet - speciellt sully (♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥:D) och chloes röv[:-38]
Jag hade feber och hade inget att göra, läste ordet uncharted, skrivet av animaniac, googlade och blev kär.
så nog var det din förtjänst alltid;)Dessutom brukar du ha rätt bra koll på film och spel (tror vi har lite samma smak) så skriver du nåt positivt om det så kan man typ vara säker på att det är Good shit;) ohhh vad jag smikrar:p[/QUOTE]
Njaaa, finns tyvärr inga tigrar, lejon, kobror, eller hajar där jag bor, så för mig är det inte bara att gå ut, hehe :p Det vildaste jag har sett här var en grävling, eller rättare sagt två, en var jag nära att köra över, och en var precis utanför dörren hos mammas och pappas ena granne.
Just ja, Talbot hette han... Ja, verkar faktiskt ofta vara så med kvinnliga skurkar i filmer och spel, de åker nästan aldrig dit så det stänker om det (förmodligen för att de inte vågar låta den oftast manliga hjälten slåss med en kvinna, minns en scen i Judge Dredd, om jag minns rätt, där den kvinnliga hjälten fick slåss med den kvinnliga skurken, som sparkade henne mellan benen, och hon säger "du brukar bara slåss med killar va?"), känns det som, utan de ska komma "billigt undan" det vill säga dö, samtidigt som hjälten tycker synd om dem, och försöker rädda dem :p Om de hade problem med att låta Nate slåss mot henne, så kunde de väl ha låtit Chloe eller Elena ge henne på nöten. Men Chloe försvann ju halvvägs in i spelet för att Cutter bröt benet och var tvungen att åka hem, och Elena hade ju inte alls en lika stor roll som i ettan och tvåan, tyvärr.
Hehe, jo, Elenas rumpa i tvåan, som sagt... Hehe, inget fel med smicker, är inte van vid det, så mer så´nt ;) Och tja, vill nog säga att jag har bra smak, brukar allmänt köra de spel, och se de filmer som så att säga är kända för att de är bra, och får bra recensioner. B-filmer och B-spel undviker jag, även om det tyvärr finns en del av den varan i de genrer jag föredrar.