Vilket husdjur passar dig?

#1 - 8 november 2007 12:01
Gör detta test och meddela resultatet!
http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=369&a=377024
<<<(^:>*
#2 - 8 november 2007 12:10
Hund!
#3 - 8 november 2007 12:29
En minigris:p
#4 - 8 november 2007 12:31
Hund...(?) Hade hoppats på fiskar eller åtminståne pilgiftsgrodor... (undrar om de finns med som svarsalternativ?)
#5 - 8 november 2007 12:40
En hund är det enda raka för dig.
Du har tid, engagemang och söker närhet. Du kräver uppmärksamhet, men har också mycket tid och kärlek att slösa på den som är i din närhet. Hårtussar i hörnen och av Lufsen omkullsladdade möbler stör dig inte nämnvärt. Din känsla för rutiner och din vilja och längtan att styra och ta ansvar passar utmärkt i relation till alla jyckar, stora som små.

Vilken tur, för jag har 5 hundar..:D
#6 - 8 november 2007 13:18
Jag fick också hund (!), men jag föredrar absolut katt - förutom akvarium då... :-)
#7 - 8 november 2007 13:41
jag fick också hund. märkligt.
#8 - 8 november 2007 13:52
"För en sån som du, utan hemkänsla, ansvar eller ordning är det bara de allra minsta vännerna som bör hitta hem till dig. De enda djur som frivilligt kommer över din tröskel är silverfiskar, mjölbaggar och bananflugor"
Jo,jag odlar bananflugor så lite rätt är det.
<<<(^;>*
#9 - 8 november 2007 14:02
Hund!

Verkar som hund är standard för de flesta ha ha ha. Och jag vet med mig att Hund absolut inte går med det jobb jag har, katt är det enda som gäller och periodvis är väl det oxå på gränsen att jag borde ha....
#10 - 8 november 2007 14:32
Hund blev det vilket inte förvånar mig hade jag inte haft mitt funktionshinder hade här bott en hund tillsammans med min katt :)
#11 - 8 november 2007 14:36
Hund för mej också. Helt ok, så länge den samsas med katter och fiskar! :D
#12 - 8 november 2007 15:01
Hmmmm.... det blev hund för mig med...konstigt!!!:D
#13 - 8 november 2007 15:23
Ja du... dina djur får inte kräva mycket, men måste leva upp till en hel del. För att slippa se tuggummituggande och passgångstuktade små hundar i schackrutig lackdräkt på stan rekommenderar vi helt enkelt ett akvarium med några stilrena fiskar. Snyggt och rent utan nämnvärd ansträngning. Nuförtiden finns de dessutom att hyra... Ett alternativ är vandrande pinnar eller spindlar - men se till att de håller sig i sin bur.

*haha* Ändå har jag 1 häst, 1 hund, imorn kommer en ny valp till familjen och så 3 katter.. :D
#14 - 8 november 2007 15:47
Hund fick jag med, fast det var inte så många alternativ där som passade mig så bra... Jag vill ju inte ens ha hund (själv) :S
#15 - 8 november 2007 16:49
Hamster eller ökenråttor fick jag.
#16 - 8 november 2007 17:04
Det blev en hund för mig med!

"En hund är det enda raka för dig.
Du har tid, engagemang och söker närhet. Du kräver uppmärksamhet, men har också mycket tid och kärlek att slösa på den som är i din närhet. Hårtussar i hörnen och av Lufsen omkullsladdade möbler stör dig inte nämnvärt. Din känsla för rutiner och din vilja och längtan att styra och ta ansvar passar utmärkt i relation till alla jyckar, stora som små." (kopierat svaret)
#17 - 8 november 2007 17:05
Minigris! [:O]
Jag hade hoppats på katt eller hund
#18 - 8 november 2007 17:23
HUND - VEM SKULLE TRO DET EFTER FÖRRA MÅNADEN...
Med andra ord tro inte allt ni läser
;)
#19 - 8 november 2007 18:57
Jag fick fiskar,akvarium.:)
#20 - 8 november 2007 19:33
jag fick också hund...men jag föredrar katter och akvariefiskar:)
#21 - 8 november 2007 19:45
Hund fick jag, tack gärna men inte just nu! Får räcka med 4 akvarium, 3 ormar och 3 katter...
#22 - 8 november 2007 20:35
"Ja du... dina djur får inte kräva mycket, men måste leva upp till en hel del. För att slippa se tuggummituggande och passgångstuktade små hundar i schackrutig lackdräkt på stan rekommenderar vi helt enkelt ett akvarium med några stilrena fiskar. Snyggt och rent utan nämnvärd ansträngning. Nuförtiden finns de dessutom att hyra... Ett alternativ är vandrande pinnar eller spindlar - men se till att de håller sig i sin bur."

[:o]
Ha ha.. Det är därför jag inte har någon hund nu... Har ju akvarium istället för jag har inte tid med någon annan levande varelse just nu i mitt liv... Hmm man kan ju inte anklaga mig för brist på självinsikt iaf... :D :D
Jag är just nu i mitt yttre kaos inne i en feng sui inspirerad period... Allt ska helst kastas bort om det inte nyttjas varje dag... Vi är trångbodda och har GREJER ÖVERALLT!!! Därav "schackrutig lackdräkt"... :D

Det var ju lite knäppa svarsalternativ.. ;)
#23 - 8 november 2007 20:44
Hund! Men det var lite dåliga svarsalternativ...
#24 - 8 november 2007 20:47
Min man gjorde testet och fick MINIGRIS!!!!! Hmmm ....:confused:Det är ju jag som vill ha en minigris!!!:D
#25 - 9 november 2007 09:29
Hmm, jag fick en Vombat???
#26 - 9 november 2007 09:35
Djur i bur, eller möjligtvis en stilla katt....

Måste ha svarat fel någonstans :p
#27 - 9 november 2007 09:45
haha vic! du är den enda som fick hamster. hihi, va gölligt då xD

jag fick hund, som större delen av befolkningen här på zoopet....
#28 - 9 november 2007 10:12
Ramnissan skrev:
En hund är det enda raka för dig.

Du har tid, engagemang och söker närhet. Du kräver uppmärksamhet, men har också mycket tid och kärlek att slösa på den som är i din närhet. Hårtussar i hörnen och av Lufsen omkullsladdade möbler stör dig inte nämnvärt. Din känsla för rutiner och din vilja och längtan att styra och ta ansvar passar utmärkt i relation till alla jyckar, stora som små.

Vilken tur, för jag har 5 hundar..:D

Är alla hundarna lika snygga som den i din avatar? :D

Själv hade jag velat ha ett zoo-alternativ som svar men jag antar att det inte fanns och att jag skulle få svaret "hund" var ju inte heller särskilt förvånande... även om jag inte vill vara utan akvarium och katter heller... och helst ha några fåglar och får och...
#29 - 9 november 2007 10:18
Fellan skrev:
haha vic! du är den enda som fick hamster. hihi, va gölligt då xD

jag fick hund, som större delen av befolkningen här på zoopet....

jag fick också hamster :p
Kjell Fohrman
Administrator
#30 - 9 november 2007 10:18
Opus skrev:
Djur i bur, eller möjligtvis en stilla katt....

Samma här
#31 - 9 november 2007 16:25
minigris? meh, jag vill visserligen ha en mops och det är ju nästan samma sak...
#32 - 11 november 2007 18:37
hund:) Det är väl ok bara jagkan ha häst, katt, akvarium och hund!
#33 - 11 november 2007 18:58
Fler än jag som fick minigris phu jag är normal[:-13]
#34 - 11 november 2007 20:23
miluhe skrev:
Fler än jag som fick minigris phu jag är normal[:-13]

Jag gjorde testet igen (förra gången fick jag akvarium) men nu fick jag Minigris:confused:
#35 - 12 november 2007 09:03
hambli skrev:
jag fick också hamster :p

damit >.< kunde jag inte få mobba vic lite bara? ^^

pfft...glädjeförstörare x)
#36 - 12 november 2007 19:29
Hund! Jag fattar inte hur man med dessa frågor kan komma till det. Har i och för sig haft hund tidigare och tycker mycket om hundar. Tyvärr begränsar barnens allergi hållning av pälsdjur.

Annons