Vilket betalningssätt är billigast hos PWSS

#1 - 15 januari 2006 19:46
Jag hittar ingen prisinformation på betalningsalternativen hos pwss.
Någon med erfarenhet???

Ska köpa en Eheim 1250 cirkulationspump
#2 - 15 januari 2006 20:00
[QUOTE=Jimk]Jag hittar ingen prisinformation på betalningsalternativen hos pwss.
Någon med erfarenhet???

Ska köpa en Eheim 1250 cirkulationspump[/QUOTE]

Beställde nyligen från dem och de skickade med faktura som man betalar till bank- eller postgiro. Alltså ingen extra avgift för betalningen, bara frakt :-)

Beröm till PWSS eftersom det var första gången jag handlade hos dem och ändå skickade dem mot faktura!
#3 - 15 januari 2006 20:12
Tror de till och med kör ut varorna till Norrköping under deras utkörningsturer. De gör de iaf till Linköping. Och då betalar du i handen till en billig fraktkostnad.

Tror de tog 250:- för att köra ut mitt akvarie till dörren här hemma, om jag inte minns fel. :D Billigt som attans iaf.
#4 - 15 januari 2006 22:07
[quote=Jimk]Jag hittar ingen prisinformation på betalningsalternativen hos pwss.
Någon med erfarenhet???

Ska köpa en Eheim 1250 cirkulationspump[/quote]

Släng iväg ett mail o fråga dem. Kanske "klaga" lite att de inte har priserna utlagda på deras hemsida...

Mvh
#5 - 16 januari 2006 00:01
[quote=Sharkbait]Släng iväg ett mail o fråga dem. Kanske "klaga" lite att de inte har priserna utlagda på deras hemsida...

Mvh[/quote]

eftersom fraktpriset varier så, beroende på vilken produkt/produkter man beställt, är det svårt sätta ut fraktpriser på hemsidan.

har beställt tre saker där, tre olika fraktkostnader och betalningssätt:)

2 x 5 växter i kruka: 70 kr frakt. Betalade i förskott (pg-nummer kom med mail)

lysrörshållare: 100 kr frakt, valde postförskott, alltså betalade för att lösa ut paketet på posten.

Akvarium 320 liter hörn med bänk: 550 kr. Hemkört, inkl bärhjälp uppför 2 trappor. Kontant betalning vid leverans
#6 - 16 januari 2006 00:55
[quote=Jimk]Jag hittar ingen prisinformation på betalningsalternativen hos pwss.
Någon med erfarenhet???

Ska köpa en Eheim 1250 cirkulationspump[/quote]

Måste ju va förskottsbetalning alt. faktura då.. Men alla får väl inte på faktura
#7 - 16 januari 2006 04:29
jag betalade bara 20 kr i porto för en luftpump jag köpte
tycker dom e bra på pwss, mycket bra priser på t.ex uv-c filter

Annons