[QUOTE=Kjell Fohrman;n2382658]
Vi har ungefär samma spärrar som de flesta andra sidor som är lika stora.
Har ingen direkt känsla över att vi skulle ha fler än andra. Oftast ser vi dom själva och vill man påskynda att de tas bort så anmäl dom direkt så skickas ett mail till oss så vi blir medvetna om det..
[/QUOTE]
Jag tänkte att jag skulle gå in och flagga inlägget, men vågade faktiskt inte öppna det, jag gjorde så en gång på ett annat forum, och därefter får jag en massa spam-epost från det suspekta företaget som hade lagt ut det inlägget på just det forumet, och det var reklam av typen "Billiga snabba lån" och "Bli ett vilddjur i sängen" ja du vet, sådant man klarar sig förutan.
Jag är verksam på Maringuiden och Boxerville, visst förekommer det spam, men enstaka inlägg var tredje månad ungefär. Jag är administratör på ett annat volkswagenforum, och under de åren jag varit det har jag raderat en sådan grej, och då handlade det om en tysk existerande firma som sålde begagnade reservdelar, men hade då inte tillstånd att marknadsföra sig på forumet på det viset.
Men jag vet ju inte heller hur dessa spamrobotar fungerar, och tänker inte ta reda på det heller.
Nä jag lägger ingen last på forumets administratörer, det är inte det, tycker bara att det är tråkigt att dessa "Internets robotpirater och huliganer" håller på som de gör. När man möts av en första sida på ett forum som är fullt av skit eller i detta fall, kinesiska, eller i alla fall asiatiska skrivtecken blir man mer än trött.
Glad akavristisk Påsk!