--------------------------------------------------------------------------------
Funderar på att köpa ett 45-liters akvarium och ha på skrivbordet (där jag jobbar). Vad för kulfisk och hur många skulle man kunna ha i det?
Lite tråkigt att du dömer ut min arbetsplats som olämplig för akvarier
Irene M skrev:Hej!
Tråkigt att du tar det så. Du bad om råd och jag ville dela med mig av min erfarenhet. Jag har aldrig dömt ut din arbetsplatts som olämplig däremot anser jag att ditt akvarium är för litet för kulfiskar (det var väl det du undrade över?). Jag är inte intresserad av din arbetsplatts. Jag ville bara tala om vilka problem du kan stöta på om du har dvärgkulor på en vanlig arbetsplatts. Det betyder inte att det är fel att ha kulor där. Däremot är det som sagt min bestämda åsikt att ett 45 liters akvarium är för litet att ha kulfiskar i. Jag ber om ursäkt att jag förnärmade dig och ska inte besvära dig med mina råd mer.
MVH. Irene
Det ær ju lite svårt att veta nær det inte står nått i din profil eller signatur...:DNu har jag blivit en HAN oxå...
Jag vet inte om det bara ær jag, men jag tycker det hær inlægget ær vældigt otrevligt.
Lite tråkigt att du dömer ut min arbetsplats som olämplig för akvarier, Irene. Du vet ju ingenting om den? Men för skojs skull kan jag ju berätta att jag sitter ensam vid ett skrivbord i ett rum i min lägenhet (egenföretagare). Om det är olämpligt kan ju du börja med att slänga ut dina egna akvarier, de lär inte stå i en bättre miljö. Tack ändå för alla råd.