surinam skrev:Oj det var mer än jag visste att det fanns sååå många. Nån här som har nån av dessa ovanliga färgerna?
surinam skrev:Det låter ju läckert! Har du foton på dom?
Har du några avkommor?;)
cikliden2 skrev:Nej mina är framme hela tiden fast de är inte av samma färg...hm
Jag hoppas att det är okej att låna tråden istället för att starta en helt ny igen. Men jag gav räkmix till snäckorna idag och det var ganska mycket så att alla skulle bli mätta;-)
Men nu sitter de alla upp på glaset och har gjort så ett bra tag, ser lite lustigt ut och jag har aldrig sett detta tidigare. De sitter tom på rad:-)
Nitra98 skrev:Gör ett vattenbyte! Snäckorna går upp och sitter vid ytan om vattnet är dåligt!
fairing skrev:hallå mina stora snäckor lila så fort jag tänder så åker dom och gömmer sig dom ljus skygga.
är era det med.
surinam skrev:Här kommer ett nytaget foto på en av mina bruna :D
saltbiff skrev:Nja..ska det vara rätt så heter den golden stripe och är ett resultat av att en vildfärgad (brunt skal med mörka ränder och mörk fot) och en gold (gult skal med ljus fot) har parat sig.. Så ser mina snäckbarn ut också...de är fina men jag gillar dem med mörka fötter :p Mina barn kommer från en golden stripe och gold och alla barnen har ljusa fötter.