Hej, Jaag har nu en tid ansträ'ngt mig med att akvariet ska vara i topptrim och att fiskarna ska måså bra som dem bara kan göra , Och jag har verkligen specialerat mig åp inredningen i karet som jag är mkt ovanligt nöjd över ! Tävär så syns ytterfiltret , Men det är sånt som jag inte kan stoppa bakom bakgrunden ;) Invånarna i karet är 5 demasoni 2+3 där 2 utav honorna tuggar och en nyss avsluitat sitt tugg, Sen har jag 2+3 i rödzebra också där 2 av honorna tuggar ,och för en vecka sen så svalde den 3dje honan sina ägg. Sen så har jag Sveriges finaste fisk enligt mig Protomelas Fenestratus yellow-belley som jag har 1+1 där honan tuggar på sin andra kull men den här gången låter jag henne gå kvar i karet och hoppas att ynglen överlever vilket är ganska så stor chans eftersom det är mkt gömställen ( Har en kull sparad ) :D Men som sagt det som jag vill komma framtill är att det känns som om jag har lyckats eftersom alla fiskar tuggar ingen är mobbad och yngel överlever, Eller vad tycker ni ? Förresten är det någon som har nå tips på nån "svår" odlad men vacker firre ??
MVH Mathias Wiberg :D