jävla chrille.. du är fan full :D hehe.. elle du va ikväll iafall.. ***chrille.. ja tror nog att du behöver ett större akvarium.. du har ju minst i gänget ;) fast,.. ja hittar ingen 2x39 för de priset :P på T5 belysning
Ääääh håll keeeeften [:-37] Jag är inte fullare än vad nöden kräver ;) ****** finemangers armatur är det. Närmare bestämt en Deltec, som bellar 1300Sek hos billigaste (P*SS) återförsäljare i Svedala :) Over and out [:-76]
[QUOTE=jolon]men ärligt, inte fan kostar en 2X39 typ 800 spänn!?[/QUOTE]
Joru, vi snackar T5 sirru (vilket automatiskt betyder HF-don, ca 20.000h brinntid, bättre verkningsgrad etc.) :cool:
Edit: Deltec´s armaturer är IP67-klassade också, dvs. vattentäta..
[QUOTE=JaXxS]fan va elak du är chrille.. fan chrille.. ja tror inte lyset kommer räcka i min burk sen[/QUOTE]
Jag bara skojade gubben ;)
Tjacka reflektorer, så ska det nog räcka en bit. Och om inte det räcker så kan jag nog "hitta" ett par-sju armaturer på kneget [:-117] [:-125]
[QUOTE=JaXxS]hehe.. :D fan är du me nästa helg då?? hehe.. men ja kommer nog inte ha plats för mer rör ändå :D[/QUOTE]
Kanske det kanske, men jag fick ett omen om att jag kommer ha ******* ont i ryggen just då. Fast det kanske var EFTER kånkandet :D