Jag har flera gånger trasslat in mig i diskussioner angående om man MÅSTE ha gödning eller ej för att ha fina växter. Eftersom jag anser att det går även utan extra gödning så har jag nästan känt mig påhoppad från "de flesta"... Dessutom tycks många tro att jag inte vet vad jag pratar om och att jag på sin höjd har typ tre skrangliga växter fulla av alger och näringsbrist i något litet akvarium, därför vill jag nu visa några bilder på mina växter i 375 l som jag inte göder i!
Vill först bara klargöra att jag inte är emot tmg, pmdd o dyl, många tycks uppfatta mig så bara för att jag påstår att det inte är livsnödvändigt...Jag är inte heller ute efter att trampa någon på tårna! Det är såklart mycket lättare med gödning, jag råkar bara finna det utmanande att hitta balansen i mina kar UTAN hjälpmedel. Kolla bilderna om ni vill, men är ni bara ute efter att "trycka till" mig så kan ni hellre lämna tråden direkt, för jag är inte ute efter bråk...
Usch, det där blev långt..:p Vill bara undvika missförstånd, här kommer i alla fall bilderna!