[QUOTE=Troxeye]Så.. efter att ha blivit idiotförklarad skall jag omformulera mig lite:
Vad finns det för ställen i Sverige med omnejd som säljer akvarieväxter via internet? Eftersom det inte finns någåt vettigt ord som betyder "växthandel via internet" är det svårt att söka igenom forumet och få med ALLA trådar som handra om ämnet. Därför blir det svårt att inte missa något ställe. Skulle därför bli glad om ni kunde posta adresser till dom ställen ni känner till. Gärna tilsammans med någon kort kommentar om stället.
Resultatet av tråden bör ju läggas nån stans på zoopet då det är något som med största säkerhet kommer att intressera alla (okej. kanske inte dom med bara sten i karet).
Jag är varken nybörjare, dum elller ovan "forumanvändare". Däremot har jag kommit fram till att det är svårt att få fram info i ämnet utan at riskera att missa något.[/QUOTE]
Jag tror ens att hjortgatans leverade på vintern, det blir för mycket strul med bilar som stått kallt osv. Däremot skulle jag bli förvånad om det inte dök en och annan site när vårsolen närmar sig. Jag har handlat på
www.akvarieudstyr.dk nån gång och var väl sisådär nöjd. Det tar för lång tid att leverera i Europa. Vi har inget DHL osv som levererar i hela Europa på 24h som dom har i USA. Synd är det men de europeiska före detta monopolen är för dåliga helt enkelt.
Det är iallafall vad jag tycker !