Växter på Internet

#1 - 6 mars 2005 20:24
Undar om nån känner till var man kan köpa växter på nätet?
Har handlat på HjortgatansZoo,
men dom har ju slutat.

Mycket tacksam för svar och om
affären är bra....
#2 - 6 mars 2005 21:25
Frågan har ställts typ 100 ggr :)

Men svaret tål kanske att upprepas, de finns inga nu men däremot så finns det nog en rejäl chans att det dyker upp någon till våren när det går att skicka växter med post igen!
#3 - 7 mars 2005 06:53
Det skall finnas ett danskt bolag som Mohlin brukar rekommendera (tror att det är han) men det är tyvärr dyrt att skicka till Sverige.
#4 - 7 mars 2005 07:30
zoosaker.se ---> Mamutzoo

Jag har beställt en ggr förut mycket högkvalitet dock lång leverans.
Jag tycker de har ett brett utbud med ordinära priser.
Väntar nu på en ny order.

Pris ex. i kruka

[font=Arial]Hygrophila rosanervis 30:-[/font]

[font=Arial] [/font][font=Arial][/font][font=Arial][/font][font=Arial][/font][font=Arial][/font][font=Arial]Hygrophila siamensis[/font][font=Arial][/font][font=Arial][/font][font=Arial]30.00:-[/font][font=Arial][/font][font=Arial][/font][font=Arial]Limnophila heterophylla[/font][font=Arial][/font][font=Arial][/font][font=Arial]32.00:-[/font][font=Arial][/font][font=Arial][/font][font=Arial]Hygrophila angustifolia[/font][font=Arial][/font][font=Arial][/font][font=Arial]30.00:-[/font][font=Arial][/font][font=Arial][/font][font=Arial]Porto och fraktkostnader[/font][font=Arial]55.00:-[/font]
Mv.Sollan
#5 - 7 mars 2005 08:09
Jag läste någonstans att Mamut zoo övervägde att utöka sin internet försäljning.
#6 - 7 mars 2005 08:42
Mohlin, som är en "hon" brukar rekommendera http://www.akvarieudstyr.dk , men som sagt är det dytr till Sverige. Kanonfina växter dock, direkt från Tropica.

Mvh Eva
#7 - 7 mars 2005 08:46
http://www.zoosaker.se/

[QUOTE=Solen]zoosaker.se ---> Mamutzoo

Jag har beställt en ggr förut mycket högkvalitet dock lång leverans.
Jag tycker de har ett brett utbud med ordinära priser.
Väntar nu på en ny order.

Pris ex. i kruka

[font=Arial]Hygrophila rosanervis 30:-[/font]

[font=Arial]Hygrophila siamensis[/font][font=Arial]30.00:-[/font][font=Arial]Limnophila heterophylla[/font][font=Arial]32.00:-[/font][font=Arial]Hygrophila angustifolia[/font][font=Arial]30.00:-[/font][font=Arial]Porto och fraktkostnader[/font][font=Arial]55.00:-[/font]
Mv.Sollan[/QUOTE]
#8 - 7 mars 2005 11:45
Off topic, "Mannen vägrar ta in fler akvarium, men vi får väl se vad som händer. HA!", eller "Kvinnans list övergår mannens förstånd" som det också heter :D
#9 - 7 mars 2005 11:50
[QUOTE=mohlin]Mohlin, som är en "hon" [/QUOTE]

Förlåt. Det hade jag missat. :(
#10 - 7 mars 2005 12:35
Tackar, ska kolla sidan..

Annons