har haft igång mitt akvarium i ca 2 veckor, 300l, men mina växter har inte börjat växa något överhuvudtaget. jag använder växtgödningsmedel osv... vad kan vara fel? köpte nya lysrör idag för att se om det var problemet köpte ett floraglow o ett aquaglow, 120cm.
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Jag föreslår att du söker lite i forumet på:[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]"PMDD"[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]"Co2"[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]"Lowtech"[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]"Hightech"[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]här finns massor att läsa om olika varianter av växtakvarier och hur man får växterna att trivas.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Sedan får man fundera på vad man vill med sina växter.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Vill man ha bubblande växter?[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Vill man svårare växter?[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Räcker det med välmående lite lättare växter?[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Vill jag ha minimal skötsel vad gäller vattenbyte osv osv.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red][/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Hur mycket ljus och vad för näring och hur mycket näring hänger mycket på att man vet vad man vill med sin burk.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]När man vet vart man vill gå så är det lättare att ställa frågor och få bra svar.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Lycka till!![/COLOR][/FONT]