<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>citat:<hr height=1 noshade id=quote>
Om man får det riktigt tätt så kommer där inget vatten bakom modulerna. Påverkar de trycket på bakrutan negativt eller positivt? Eller är det bättre om där e vatten bakom så det blir ett jämt tryck på bakrutan? Förslag, Tips, Egna erfarenheter och kommentarer är mycket välkomna.
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Om din BTN bakgrund ligger an mot bakrutan så får bakrutan ta trycket precis som vanligt. Om BTN'n sitter fritt framför bakrutan, t.ex. för att du vill ha plats för filter, så får BTN'n ta hela trycket, och då är jag rätt säker på att antingen knäcks den eller så lossnar limfogarna som håller den...
Jag skullle låta vatten komma bakom BTN'n om jag var du - du vinner egentligen ingenting på att täta totalt.
Om du här på zoopet söker på 'montera back to nature' så får du se hur man kan utnyttja utrymmet bakom BTN'n för ett filter. Jag har gjort så, fast lite annorlunda.