Skrev ett nytt ämne igår, och idag är det som bortblåst...
varför?
/Danjel
Ursprungligen skickat av Danjel
Cotterpin, har du fått något inlägg raderat? och blivit ombedd att söka dig till en annan sajt när du undrat varför? du har uppenbarligen inte det eftersom du frågar. Jag anser att det är att ta med sig en pistol till en knivfajt.
OK JAG GJORDE FEL som la in ett ämne i fel kategori, när det inte framgick att jag var ironiskt som tyckte att det var en aning hårt att bara radera ämnet blev jag ombedd att söka mig elsewhere
/Danjel
Håller med dig rindberg. dock så är uttrycket pistol till knivfajt ett vedertaget bregrepp, ingen människa skulle tolka det som:
Ursprungligen skickat av Kjell Fohrman
Varje dag delatas 10-20 inlägg pga av att de läggs in i fel kategori. I början så flyttade jag dessa (det är inte mer jobba att flytta än att radera) men det fick bara till följd att antalet felaktigt inlagda mångdubblades. Många verkade resonera som så att varför anstränga sig med att fundera ut var inlägget skulle läggas in, när den där idioten Fohrman gör det gratis för mig.
citat Danjel
Om detta nu gäller även byt och bortskänkes tycker jag att det också skall framgå i reglerna, eftersom jag inte anser att ge bort något riktigt ligger i den häran som att köpa, resp. sälja något.
Det är nog bra med en "slask" problemet kan bli att en del sätter i system att lägga in annonser i sina inlägg, som sedan hamnar i "slasken" och låses.
citat HazelCR
Oj, 400 kronor för ett felakigt inlägg bara för att någon glömmer sig.
citat Danjel
Jag kommer nog inte våga skriva något här längre, eftersom man då riskerar att åka på böter.. det förtar liksom det roliga med att hjälpa andra, och även att våga be om hjälp själv.
citat Kjell Fohrman
Annonser i alla dess former slipper vi nog i fortsättningen helt i forumet eftersom en sådan innebär en straffavagift på 400 kr med de nya reglerna.
I så fall handlar det enbart om inlägg som lagts in i fel kategori. Annonser i alla dess former slipper vi nog i fortsättningen helt i forumet eftersom en sådan innebär en straffavagift på 400 kr med de nya reglerna.
Jag har svårt att förstå regeln dessutom, varför? förklara gärna så att jag förstår vad poängen är, och vad är det som är så fel att säga att man har ett par troffar att ge bort om någon är intresserad?
Annonsbörsen suger! hela gränssnittet är sopigt, svårt att lägga in, svårt att bläddra, omständigt, jag har inte hittat något sätt att lägga in bilder etc..
Gör annonsbörsen bättre, så kommer folk inte vilja att lägga in saker i forumet.
Ursprungligen skickat av Kjell Fohrman
"Jag har tänkt starta ett malawikar - kan ni ge mig tips om vilka fiskar som kan vara lämpliga och hurdan inredning de skall ha.
När jag nu går över till malawi så innebär det att jag behöver bli av med min grupp med troffar. Kanonfina dubbar - 3 hanar och 10 honor. Om nån är intresserad maila mig."
Sverige är det land som har mest lagar i världen men inte tusan funkar allt som det ska ändå.
Vad ska du ha för dom då ?
Eller är du intresserad av att byta mot nått?
Ursprungligen skickat av fiend
Lägg ned det tankesättet istället och varna personen / radera enbart det inlägget. Vid upprepade försök att maskera tydliga annonser så kan det bli aktuellt med tuffare tag.
Sverige är det land som har mest lagar i världen men inte tusan funkar allt som det ska ändå.
han kommer att även i sånna fall kommer att ta hänsyn till om någon är helt ny eller inte på forumet. Om det inte är tydligt att det är en annons.
Till Christian och Kjell vill jag bara säga.... på ren svenska ;-) keep up the good work!!!!
Stå på dig Kjell! Jag och många andra (tror jag) tycker att du gör ett bra jobb och tycker inte att det är något konstigt med de regeler som finns.
Ursprungligen skickat av Maya
Till Christian och Kjell vill jag bara säga.... på ren svenska ;-) keep up the good work!!!!
Dock så måste jag få hojta till om jag tycker något är fel, och bara för att det finns regler är det inte säkert att man måste gilla dom.
God jul på er förresten!
/Danjel