Vart tog "mina ämnen" vägen?

#1 - 5 juni 2012 09:57
Admin la, efter önskemål, in en knapp för att komma tills ens egna startade ämnen. kanonbra då man kanske vill länka till nån projekt-tråd man gjort nån gång.
men nu är den knappen försvunnen!? ( se bild)

sen hittar jag inte forumets regler heller. fick tillsut googla på det för att komma till dom. var inte de heller en en knapp förut?
admin
Christian Alfredsson
#2 - 5 juni 2012 19:46
Jag fixar in de knapparna strax. De hade byggt om hela hanteringen av systemet så allt blev knas.
#3 - 5 juni 2012 19:47
ja vad bra =) saknar med dem =)
admin
Christian Alfredsson
#4 - 5 juni 2012 20:13
Reglerna är tillbaka
admin
Christian Alfredsson
#5 - 5 juni 2012 20:23
Har ni något annat forum där knappen mina ämnen finns kvar? Behöver titta på koden bakom.
#6 - 5 juni 2012 21:11
saltvattensguiden.se > en persons profil > Hitta senast startade ämnen
admin
Christian Alfredsson
#7 - 6 juni 2012 08:18
Det är samma på Zoopet. Det är koden till en knapp uppe i menyn jag behöver.
#8 - 7 juni 2012 08:41
husvagnsforum.com
#9 - 22 juni 2012 22:42
Asså knappen "nya inlägg" finns inte kvar när jag väl tryckt på nya inlägg. Måste gå tillbaka till "forum" för att kunna klicka på nya inlägg igen.

Jag använder enbart den knappen på forumet. Så det är jävligt irriterande att behöva gå tillbaka till forum hela tiden för det. Går det fixa till så att sen jämt finns där. Så var det ju förut.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
admin
Christian Alfredsson
#10 - 23 juni 2012 07:30
Jag kan fixa det men undrar först. Är det någon skillnad på Vad är nytt och Nya inlägg? Båda visar samma resultat för mig.
#11 - 4 juli 2012 11:08
ja okej båda visade samma. men det är bara när vid just nya inlägg som den knappen inte finns.

sen undrar jag om det hänt nått mer på "mina ämnen"- knappsfronten?
Kjell Fohrman
Administrator
#12 - 4 juli 2012 11:12
hannesc skrev:
ja okej båda visade samma. men det är bara när vid just nya inlägg som den knappen inte finns.

sen undrar jag om det hänt nått mer på "mina ämnen"- knappsfronten?

Christian är som sagt på semester nu och sitter väl vid poolen med någon paraplydrink och bryr sig mimimalt om knapproblem[:-174][8D]
#13 - 4 juli 2012 11:14
haha. aah.fasen då. önskar jag med gjorde det o inte brydde mig om knappar
#14 - 20 juli 2012 14:07
nuuuuuuuuuuuuuu måste han ju va tebaka. haha
admin
Christian Alfredsson
#15 - 21 juli 2012 07:08
Nya inlägg är ju samma som Vad är nytt

Nya inlägg: http://www.zoopet.com/forum/search.php?do=getnew&contenttype=vBForum_Post
Vad är nytt: http://www.zoopet.com/forum/search.php?do=getnew&contenttype=vBForum_Post

Så om jag fattar rätt vill du ha en knapp med mina inlägg?
#16 - 21 juli 2012 08:56
Nej jag vill ha en knapp till mina startade ämnen. Den fanns innan. Skitbra då man ibland vill länka till nån projekt tråd man gjort själv.
Kjell Fohrman
Administrator
#17 - 21 juli 2012 09:28
hannesc skrev:
Nej jag vill ha en knapp till mina startade ämnen. Den fanns innan. Skitbra då man ibland vill länka till nån projekt tråd man gjort själv.

Den ligger ju i din profil
admin
Christian Alfredsson
#18 - 21 juli 2012 09:59
Får fundera hur den länken ska vara. Den innehåller ditt medlemsnummer och det måste vara med i länkadressen för att det funkar. Får jag veta hur man gör det så kan jag lägga in knappen.
#19 - 22 juli 2012 15:50
Den ligger ju i din profil

Ja men det är en jävla massa klick för att komma dit.

admin skrev:
Får fundera hur den länken ska vara. Den innehåller ditt medlemsnummer och det måste vara med i länkadressen för att det funkar. Får jag veta hur man gör det så kan jag lägga in knappen.

Men du gjorde ju en innan. På min begäran dessutom. Jag har ingen aning om hur man gör men det fanns en knapp innan dom gick till mina startade ämnen. Använde den ofta o sen var den plötsligt borta.
#20 - 22 juli 2012 15:58
Det är ju ETT extra tryck Hannes :P

Min sida-->senast startade ämnen.

Skitenkelt, inte lika uppenbart som förr men det funkar ju lika bra :)

Är det svårt att få till den så är det ju lika bra att köra på i vanlig ordning :)
#21 - 22 juli 2012 16:17
Vi har mina ämnen länk på ciklid.org. Du har väl adminbehörighet där så kan du kolla hur det är gjort.
#22 - 22 juli 2012 16:24
Det är ju ETT extra tryck Hannes :P

Min sida-->senast startade ämnen.

Skitenkelt, inte lika uppenbart som förr men det funkar ju lika bra :)

Är det svårt att få till den så är det ju lika bra att köra på i vanlig ordning :)

fattar inte hur svårt det kan va när den fanns innan? jag är sån att jag högerklickar på länkar o öppnar i ny flik. irriterande att behöva klicka ännu en gång. bäst av allt hade ju varit att ha sin profil i en spalt vid sidan så man slipper gå in på den överhuvvetaget
#23 - 22 juli 2012 16:30
här är ju tillomed en gammal skärmdump med knappen på.

ignorera röda pilen. bilden gjordes till nått annat nån gång
admin
Christian Alfredsson
#24 - 22 juli 2012 19:31
Jag ska kolla med supporten. De byggde om hela knappgrejen i senaste versionen.
#25 - 22 juli 2012 19:59
aaha.. det är därför asså
#26 - 23 juli 2012 21:12
nu plötsligt fanns en en knapp " mina ämnen" - bra tyckte jag - men då tyckte zoopet att jag skulle begränsa min sökning...
Knapp under konstruktion eller en subtil påpekning att man tjatat för mycket?
#27 - 23 juli 2012 21:17
erikthur skrev:
nu plötsligt fanns en en knapp " mina ämnen" - bra tyckte jag - men då tyckte zoopet att jag skulle begränsa min sökning...

Knapp under konstruktion eller en subtil påpekning att man tjatat för mycket?

Jag röstar som vanligt på det senare alternativet..
#28 - 23 juli 2012 23:51
Fine. Jag ger mig. Haha.
admin
Christian Alfredsson
#29 - 24 juli 2012 06:40
Så nu gäller ingen knapp?
#30 - 24 juli 2012 20:32
Fattade väl inte att det var så pass avancerat att fixa till så då slutar jag tjata. Haha. Trodde i min enfald att du kunde snurra ihop det där på 2 röda då den funnits innan. Men det är lugnt jag får klicka en gång extra :-P
#31 - 25 juli 2012 00:17
Men om du nu är på gång med en knapp så varför inte :-)

Annons