Vart har bromma zoomarknad tråden tagit vägen?
Jag blev lite förvånad när jag inte hittar den och undrar vart den tog vägen.
Kjell, kunde du inte uppmana skribenterna att lägga in sitt namn och ort, så kunde tråden få finnas kvar? Som det nu blev, så försvann väl också inlägg som gjorts på korrekt sätt d.v.s. följt forumsregel 8, tror jag
Jag hittade en möjlighet genom att,
man skriver in namn och ort under , övrig information vid sin profil.
Skriver man istället "Akvarieaffären X är skit dålig och dom kan ingenting om någon av arter dom har, och sen är dom skit dyra också", då skulle det bli en annan sak, eller har jag fel här?
Kritik är en positiv eller negativ bedömning av någon eller någras prestationer eller beteende
Jag har haft mitt riktiga namn och min ort i min profil HELA TIDEN Herr KJELL men ändå har du tagit bort inlägg då man sagt vilka affärer som är bra eller dåliga och gett kritik el ros.
MEN Guden Gurun mannen minisken Kjel har helt sonika bara raderat inläggen DÅLIGT!!!
Men om vi gör det så är det bara en åsikt som gäller och det är Kjells..........!!
Vad gäller knäppskallar på nätet... Jag kan helt förstå att särskilt yngre och/eller kvinnor vill vara anonyma på nätet. Gissningsvis får de som vill kritisera och vara anonyma lösa detta med Kjell
Jag har haft mitt riktiga namn och min ort i min profil HELA TIDEN Herr KJELL men ändå har du tagit bort inlägg då man sagt vilka affärer som är bra eller dåliga och gett kritik el ros.
MEN Guden Gurun mannen minisken Kjel har helt sonika bara raderat inläggen DÅLIGT!!!
Men om vi gör det så är det bara en åsikt som gäller och det är Kjells..........!!
Men då kanske du säger att du inte kan läsa igenom varje sak som skrivs nej men då har du haft tur som rammlat på inlägg som varit för Kritiska.
Men det skulle väl kunna gå att göra ist alltså bara deleta det inlägg som inte passar in eller
Fhorman hur ställer du dig om anonymiteten om vi som förening kritiserar något företag som förening och undertecknar det med Kramfors Koiklubb http://www.kramforskoi.com/index.htm
Kjell kritik kan ju skrivas på många olika sett.
kan va känslomässigt skriven förekommer ofta, själv försöker jag va objektiv när jag själv skriver dålig kritik om butiker och produkter från olika företag.
ser du nån skillnad på det ?
lite offtopic Kjell men om man inte fyller i komplett födelsedatum kan man inte skriva nån profil.
därav min brist på en vettig profil.
nä helt objektiv är nog rätt svårt men man kan försöka genom att undvika ord som idiot hjärndöd och liknande och försöka beskriva vad som med fakta och inte känslor.