jorgner skrev:dom har inte det där :/
Maria - Sjöjungfru skrev:[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Då kanske du har varit i fel affär.[/COLOR][/FONT]
jorgner skrev:dom har bara vanliga guppy's i borås djuraffärer? :S jag har varit i alla 3
okej okej aa får väll ta tåget ner nån dag :)Maria - Sjöjungfru skrev:[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Då kanske du ska ta dig någon annan stans, vet att det finns i flera butiker i Göteborg t ex.[/COLOR][/FONT]
jorgner skrev:okej okej aa får väll ta tåget ner nån dag :)
hehe okej =) tackMaria - Sjöjungfru skrev:[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Ring innan och kolla bara, inte säkert att det finns hemma just då :)[/COLOR][/FONT]
NIC skrev:(Xenon)
Köper du dina endlers i malmö?
Har börjat bli lite sugen på såna..
Ligger de på en 40 spänn ungefär?
Nina82 skrev:Usch, vad fattig jag känner mig nu då. Gav just bort ca. 100 Endlers Guppy och det skulle ju bli 4000:- i så fall :D
Att det kan vara så svårt att hitta Endlers, vi var desperata att bli av med våra eftersom de ynglade av sig så mycket :p
jorgner skrev:åhh :P mina vanliga gupppys ynglar ingentinfg alls typ. jag vill ha endlers så gärna men det verkar inte finnas i borås
Nina82 skrev:Usch, vad fattig jag känner mig nu då. Gav just bort ca. 100 Endlers Guppy och det skulle ju bli 4000:- i så fall :D
Att det kan vara så svårt att hitta Endlers, vi var desperata att bli av med våra eftersom de ynglade av sig så mycket :p
tummen skrev:Jag har ett standardsvar på frågor som dessa: En bra affär tar hem det du vill ha.
Avsluta tråden, det är "farligt" nära att detta blir en annons, och det är inte tillåtet i forumet.
Se punkt 9 i denna länk:
http://www.zoopet.com/index.php?option=com_content&task=view&id=271&Itemid=139
Ciwa skrev:tihi, fick något i huvudet om att vara snål. Jag är en liten tjej på 13 år, haha. Jag fick 1000:- i julklapp, jag köpte upp allt på fiskar och inredning på 3 dagar :| herregud... (A):$
NIC skrev:Vad är det för skillnad på Baf2's inlägg och ditt??;)
NIC skrev:Ja, jo du har ju rätt om utvecklingen.. Vet också att du bara menade väl :)
Själv så leker jag mest med tanken, har blivit lite sugen på endlers nu på senaste, men har inte plats just nu.