Vart handlar ni era fiskar?:)
Letar efter bra butiker i Blekinge, skåne eller Småland som har bra utbud?:)
Klotte skrev:Guldfisken i Kalmar (www.guldfisken.se) har alltid friska och bra fiskar. Kolla deras fisklista på nätet så vet du vad de har hemma :)
http://www.guldfisken.se/beta/catalog/info_pages.php?pages_id=8
guineapig skrev:Sist jag var på Zoogiganten så höll de Corydoras på krossat glas....inte så lyckat...men mycket olika fisk fanns det att välja på.
guineapig skrev:Sist jag var på Zoogiganten så höll de Corydoras på krossat glas....inte så lyckat...men mycket olika fisk fanns det att välja på.
Majki01 skrev:Skriva man sådant så ska man f*n veta vad man skriver om också.. ALDRIG att zoogiganten skulle ha något djur överhuvud taget på krossat glas... du yrar i en helt annan värld.
Det kan hända att man har det däremot i slippade "akvarie" kulor.. Men vad gör det? Fiskarna går så otroligt fort där.. så inte många fiskar som hinner va där längre än 1 vecka endå..
En djuraffär är bara en mellan hand från odlingen till privatpersonen inget hotell.
Men.. jag har aldrig .. aldrig varit i någon djuraffär som ens kan komma i närheten av kvalitén zoogiganten håller!