Lutt skrev:Som rubriken säger så loggas jag ut hela tiden även om jag tagit "kom ihåg mig". Sånt är ganska störande.
Lutt skrev:Va är det för skit ni har på detta forumet? Har rensat datorn två ggr på allt. Detta har pågått en lång tid.
Ja är medlem på många forum men det är bara här man loggas ut när man varit på forumet för länge då det uppdateras eller när man kommer in på forumet.
myslas skrev:Har aldrig haft några problem med det. Kör FF.
Lutt skrev:Du löste mitt problem, verkligen;)
Guy Palm skrev:Annars så hade jag väl inte använt ironismileyn :confused:
jag har fire fox senaste versionen. Blir utslängd dagligen när jag är här och surfar runt, inte för att det är en stor grej men vi är flera som har problem.Anettejt skrev:Tror Lutt menade det där med lite ironi, fast så menade du med kanske?
@gizmogirl. Vilken webbläsare har du då?
gizmogirl skrev:jag har fire fox senaste versionen. Blir utslängd dagligen när jag är här och surfar runt, inte för att det är en stor grej men vi är flera som har problem.
Helt ny dator där firefox installerats för första gången, cachen och cookies rensas dagligen så jag har gjort allt jag kan.Anettejt skrev:Och du har provat att ominstallera den som jag skrev med?
Det är det steget man får gå vidare med när inget annat hjälper.
För du har skräp kvar i datorn som måste rensas väck, går det inte via cookies o cache så funkar det som sista utväg.
det är inget problem på det viset för mig eftersom jag tillbringar alltmer tid på andra ställen än zoopetAnettejt skrev:Testa med att inte rensa dagligen då.
Verkar kanske tjatig, men problemet ligger inte hos Zoopet, utan problemet ligger i din dator. Man skall inte behöva acceptera att bli utloggad hela tiden, utan det finns lösningar. Den enklaste lösningen är att testa med en ny Webbläsare och se till så att sin dator är i bra och inte alltför säkert skick.
Jag har haft samma problemen med utloggning på Tradera, så jag vet att felet går att rättas till. Jag anser att just FF är den bästa läsaren som inte skickar ut dig i förtid via timeout.