Varför kan inte jag kommentera Sorgmanteltetra?

#1 - 8 mars 2006 18:16
Om jag försöker kommentera Sorgmanteltetra får jag meddelandet :"Du är inte inloggad som Goldmedlem. Logga in på forumet så ska detta meddelande ej synas. Är du redan inloggad, försök igen.". Jag är inloggad på forumet. Loggar jag in på första sidan också och försöker så funkar det fortfarande inte! Då får jag detta meddelande: "Unable to add cookies, header already sent.
File: /home/www/fiskar/fisk_kommentarer_lagg_in.php
Line: 1". Jag kan kommentera andra fiskar, som t.ex. Fläckig Pansarmal.

Vad har hänt??
:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
#2 - 8 mars 2006 18:19
Ibland får jag också något i stil med "Unable to access /akvarium on this server.":confused:
#3 - 8 mars 2006 18:48
Skriv ett mail till Admin så får ni ett användarnamn och lösenord som funkar på första sidan. Jag hade oxå problem.
#4 - 8 mars 2006 23:36
också stött på detta problem.

allting funkar precis som det ska utan just kommentarsystemet.
Kjell Fohrman
Administrator
#5 - 9 mars 2006 07:58
När ni stöter på problem med att kommentera någon art skicka en mail till Christian och tala om vilken art det handlar om. Alla skall kunna kommentera

Skriv ett mail till Admin så får ni ett användarnamn och lösenord som funkar på första sidan. Jag hade oxå problem

Detta har inget med inloggningen på sid. 1 att göra - denna gäller bara för artiklarna. Lösenordet dit finns angivet i en tråd i "Zoopet Gold-kategorin" i forumet
#6 - 9 mars 2006 09:44
När ni stöter på problem med att kommentera någon art skicka en mail till Christian och tala om vilken art det handlar om. Alla skall kunna kommentera

Skulle bli många mail till Christian, har slumpvis testat ett 10-tal olika arter från olika grupper och ingen av dem går att kommentera trots att jag är inloggad.
#7 - 9 mars 2006 09:51
håller med guy.

provade just att försöka kommentera dvärgciklider o det funkade inte...
Kjell Fohrman
Administrator
#8 - 9 mars 2006 10:09
OK - jag fattade det som att det bara rörde sig om några enstaka och inte om alla.
Christian får titta på det
#9 - 9 mars 2006 20:02
Har tittat på detta men kan inte lösa det. Måste få veta hur man nu för tiden läserut användarnamnet. Så fort vbulletin.org är igång igen så fixar det sig.

//Christian
admin
Christian Alfredsson
#10 - 11 mars 2006 06:31
Har fortfarande inte hittat svaret däremot har jag mailat supporten och frågat.
admin
Christian Alfredsson
#11 - 11 mars 2006 20:46
Nu ska äntligen kommentarer funka som de ska.
#12 - 11 mars 2006 20:53
klickade på lägga till kommentar och fick upp en ruta där ja kunde skriva in text så det ser ut som du har rätt.
admin
Christian Alfredsson
#13 - 12 mars 2006 07:52
Har nu även fixat så man kan radera sin egen kommentar. Detta funkar dock inte retroaktivt så om det är några äldre som behöver raderas får ni maila mig.

Dax att börja kommentera.!

Annons