Värdering INGEN annons!

#1 - 10 november 2011 19:53
Hallå!
Vad ligger priserna på akvarium nu? Är de väldigt låga? Jag funderar nämligen på om jag gick väldigt mycket back på när jag köpte mitt akvarium i sommras.

Det är ett juwel akvarium 220l med den ljusa björkställningen till. pump, doppvärmare och grus fiskar och annat ingår om man vill;-)
I kalmar län.

Så, vad skulle jag få för det om jag sålde det?

Och detta är ingen annons.. jag håller alltså INTE på o säljer mitt akvarium(Ska skaffa discus snart:D) utan vill mest veta om jag gjorde en dålig affär:)
#2 - 10 november 2011 20:14
www.blocket.se --> Hela sverige -->Djur-->tillbehör-->akvarium-->juwel

fint beggat, 2000 spänn..
#3 - 10 november 2011 20:42
sting skrev:
Hallå!

Vad ligger priserna på akvarium nu? Är de väldigt låga? Jag funderar nämligen på om jag gick väldigt mycket back på när jag köpte mitt akvarium i sommras.

Det är ett juwel akvarium 220l med den ljusa björkställningen till. pump, doppvärmare och grus fiskar och annat ingår om man vill;-)

I kalmar län.

Så, vad skulle jag få för det om jag sålde det?

Och detta är ingen annons.. jag håller alltså INTE på o säljer mitt akvarium(Ska skaffa discus snart:D) utan vill mest veta om jag gjorde en dålig affär:)
vad gav du? Så kan du få en hint av oss om det var en dålig affär, om det nu inte är en annons;)
#4 - 10 november 2011 20:57
Måste jag tala om det? Är det för att du ska kunna skratta åt mig om jag gjort en dålig affär?;)
1000 svenska riksdaler gav jag!
#5 - 10 november 2011 21:06
det är helt ok, det är bra faktiskt!
#6 - 10 november 2011 21:34
Är karet ganska repritt och tillbehören i bra skick, kan du känna dig nöjd över en bra affär:)!
#7 - 10 november 2011 21:39
sting skrev:
Måste jag tala om det? Är det för att du ska kunna skratta åt mig om jag gjort en dålig affär?;)

1000 svenska riksdaler gav jag!
Nu satt jag skrattet i halsen:d Ett jättebra klipp eftersom bänk ingår;) (förutsatt att det är ok skick på grejerna)
#8 - 10 november 2011 22:20
tji fick ni;):d
Men jag trodde faktiskt att jag hade gjort en dålig affär då det verkar som om många akvarier blir kvar på blocket för att sedan sänkas!
Akvariumet är i väldigt vääldigt fint skick :) bänken likaså,(inte mer än någon repa och inga som helst fel på bänken!) det enda som var dåligt var filtret men eftersom att jag endå hade ett powerhead hemma så var det ju inte svårare än att köpa lite filtermaterial och sen hade jag en ny och välfungerande pump :-)

Jag kanske borde sälja det endå då, verkar som att jag har näsa för affärer :) För bara ett par veckor sen sålde jag en moppe för 4000 som jag köpt för 3000 i våras....[:o]

Synd bara att man är så sugen på discus att man tänker behålla det bara:D
#9 - 10 november 2011 23:02
Och innan någon kommer och pekar med hela handen så får jag väl berätta att det är inget 220l utan ett 240l....

Annons