var köpa malawi?

#1 - 30 januari 2009 22:27
Var i småland kan man köpa malawi till bra kvalitet och pris?
//Mvh
#2 - 31 januari 2009 06:09
Om du bor i södra småland kanske du kan ta dig till Stoby akvarieaffär? De har rätt mycket malawi!
#3 - 31 januari 2009 06:31
om du har tid någon gång, måste du åka till örebro. sveriges största malawi handlare. aqarie malawi,
#4 - 31 januari 2009 07:51
#5 - 31 januari 2009 18:16
Jag brukar handla i Kalmar på Guldfisken, bra kvalité på fisk och mycket kunnig personal. Man har även öppnat en affär i Kalmar centrum (vid Pallace), har inte besökt den själv ännu men vad jag har hört så ska dom ha mycket fin Malawi och kunnig personal.
Annars finns det ju många privata odlare i t.ex JKPG, Nässjö och Växjö för att nämna några. Kolla blocket så hittar du några där.
#6 - 1 februari 2009 15:10
guldfisken i kalmar har den absolut bästa erfarenhet o kunnighet av alla fisk butiker jag varit i och mycket trevligt. akvariehandlaren, den vid pallace har billigare priser mycket fina fiskar, mycket trevlig personal men kanske inte riktigt så kunnigt som dom på guldfisken. Även arken inne i baronen har en del malawi dock lite dyrare men fisk av högsta kvalite
JeBoro
#7 - 2 februari 2009 12:13
Var i småland kan man köpa malawi till bra kvalitet och pris?

//Mvh

Djurmagazinet i Jönköping
AquaLife i Jönköping
Poseidon Akvarium i Nässjö
Nässjö Akvariehobby (håller på att avveckla verksamheten men mycket bra priser i nuläget)
:)
#8 - 3 februari 2009 23:53
Jag tycker Kalmar Akvarieaffär har bra kvalitet och ett stort utbud av malawi. Hemsidan är www.kalmarakvarieaffar.se
#9 - 5 februari 2009 00:09
mörten skrev:
Jag tycker Kalmar Akvarieaffär har bra kvalitet och ett stort utbud av malawi. Hemsidan är www.kalmarakvarieaffar.se

dom säljer ju även mina malawi yngel där, så att dom har bra kvalitet måste jag ju givetvis hålla med om:d
#10 - 12 februari 2009 23:05
Mjölby Ciklidshop.
#11 - 14 februari 2009 20:57
jag tycker akvarievalvet i norköping är bäst i södermanland.

Annons