Testa akvarietjänst på St.Knuts torg !
Ring dit och fråga Peter vad han tar för en 4+, tror det rör sig om 350 kr eller nåt sånt.
Dom har rätt bra pris på det mesta.
Affärer i Malmö:
Som drd sa akvarietjänst. Sen finns det jägerzoo vid jägersro, zoogiganten precis utanför malmö, zooab har väl 2 butiker tror jag, djurmagasinet ute på jägersro, Någon djuraffär på mobilia köpcentrum.
:)
[quote=gudsson]Jag handlar i princip bara på akvarietjänst i vid s:t knuts torg. Det är en trång lite affär, men med ett bra utbud och god service. Jag köpte mig ett ytterfilter där för en vecka sedan för att slippa använda mitt gamla Fluval 4+ innerfilter. Vill du ha mitt begagnade?[/quote]
Varför vill du inte ha kvar ditt Fluval 4+???
Jag ska ha det till ett 220-liters. Jag frågade i en annan tråd efter lämpligt innerfilter till det akvariet och fick många rekommendationer på just Fluval 4+...
Hur gammalt är ditt filter? Är det inte för gammalt kanske jag i alla fall kan köpa det av dig?
Jag har haft ytterfilter i över 30 år och har aldrig haft någon läcka i något av filtren! Och krångligt? Nej det är lätt som en plätt att handha dessa :)
AkvariePiraten
Branscher: Djuraffärer
AkvariePiraten
Företaget startades i början av 70-talet med målsättningen att alltid ha lägst pris och störst sortiment inom akvaristik och sedermera trädgårdsdammar.
AkvariePiraten är medlem i Zoobranschens Riksförbund.