Klicka på Medlemskarta ovan i menyn. Fyll i ditt postnummer. En karta med massa små flaggor kommer skapas.
Observera: Jag testar nu bara funktionen för att se om den funkar och är bra. Är den bra och nyttig att ha fixar jag felen.
ampe skrev:Lustigt att Haninge hamnar mellan göteborg och stockholm...
Kjell Fohrman skrev:Om inte annat så är det betydligt trevligare att bo på landet:D
admin skrev:Jag bara fyller i nytt postnummer och klickar på save.
surinam skrev:jag skriver in mitt postnummer och trycker enter, för nån knapp där det står Save finns inte. Hade varit bra om det hade funnits det då det inte funkade att trycka enter ;)
Kjell Fohrman skrev:"Save entry" står det - enter kan jag inte hitta någonstans
Kjell Fohrman skrev:Jag tror att den den gröna flaggana betyder att det är flera som bor där
Kjell Fohrman skrev:Jag tror att den den gröna flaggana betyder att det är flera som bor där
ansjo skrev:Jag tror den gröna flaggan kommer om det är fler än 5 reggade på "samma" flagga. Det är bara en goldis kvar i Varberg så får vi en med:p!
toccata skrev:Nu har jag också fyllt i (Växjö).
Men synd att kartan är så konstig (inga sjöar, konstig placering av orter, osv) - hur kommer det sig egentligen, finns det ingen bättre karta att installera? Men man ser ju iallafall ortsnamnet när man för pilen över - kul :)
kaj.p skrev:Mäts fågelvägen? jag har inte 41 mil till stockholm snarare 51?