Var är trådarna

#1 - 21 december 2008 10:40
Ny här, kan ha missat något...men

Saknas det inte en massa inlägg?
I kategorin Övrigt skall där finnas 1715 ämne, men jag hittar bara 18 trådar
I denna kategori skall det finnas 1810 ämne och jag hittar 17st

Har det något med Guld Medlemskap att göra eller är det bara jag som är ovanligt dum?

Ps. lite svårsökt fråga, men jag har försökt
#2 - 21 december 2008 10:44
Jag tror att du får bara upp de 4 senaste veckornas inlägg om du inte gör en sökning, därav det mindre antalet trådar mot vad det finns i databasen.
#3 - 21 december 2008 10:48
ansjo skrev:
Jag tror att du får bara upp de 4 senaste veckornas inlägg om du inte gör en sökning, därav det mindre antalet trådar mot vad det finns i databasen.

Aha, då förstår jag...
Eftersom jag är ny så har man lite kunskapstörst, kul att bara sitta och läsa sida upp och ner... kan bli lite besvärligt att söka eftersom jag inte vet vad jag letar efter utan bara "slösurfar"

Tack för hjälpen
#4 - 21 december 2008 10:58
Det är lugnt, men tänk om alla ca 91000 trådar som skulle komma upp när man kollar genom ett ämne:p!
Då skulle du få läsa;)!
#5 - 21 december 2008 19:21
Behövs ingen sökning, det är bara att ändra i inställningarna! Kolla under "Visningsalternativ", en blå ruta under listan på trådar i tex ämnet "Zoopet.com".

Där kan du välja olika alternativ under "Från". Standard är att det är inställt på de fyra senaste veckorna, men man kan ändra det till t ex "Från början", så får du fram alla trådar som någonsin skrivits. I "Zoopet.com"-ämnet får du då upp 92 sidor med trådar, bara att börja läsa!:p

Du kan också välja vilken ordning du vill se trådarna i och hur de ska sorteras.
#6 - 21 december 2008 19:31
Det har jag aldrig testat, men då har jag något att göra nästa gång jag får flunsan:D!
#7 - 22 december 2008 09:08
Behövs ingen sökning, det är bara att ändra i inställningarna! Kolla under "Visningsalternativ", en blå ruta under listan på trådar i tex ämnet "Zoopet.com".

Där kan du välja olika alternativ under "Från". Standard är att det är inställt på de fyra senaste veckorna, men man kan ändra det till t ex "Från början", så får du fram alla trådar som någonsin skrivits. I "Zoopet.com"-ämnet får du då upp 92 sidor med trådar, bara att börja läsa!:p

Du kan också välja vilken ordning du vill se trådarna i och hur de ska sorteras.

Tack, nu har det löst sig...
Dock hittade jag det under kontrollpanalen/inställningar & alternativ/redigera alternativ.
Bilagor:

Annons