Jag sitter här och väntar på att posten ska komma... Men det dröjer nog 1-2 timmar innan den behagar dyka upp. Jag har en kamera som ligger och väntar på mig borta på Hemköp - behöver en avi för att hämta ut den. Så nära - men ändå så långt borta... ;) :D
Kameran är visserligen "bara" en kompaktkamera. Ska uppdatera min gamla som har hängt med ett tag nu. Har använt den som resekamera och videokamera. Den nya är också vattentät (ja, i alla fall ner till 3 meter) så den är tänkt att främst användas som video- och snorklingskamera. Saknade en snorklingskamera när jag var på Guadeloupe förra året... [:-96] [:-176] Jag vet inte om den är bra...men den duger säkert åt mig. Det är ju kul att leka med nya teknikprylar i alla fall. ;)
Nu börjar jag att bli seriöst trött på det här som kallas vinter. Det slutar ju aldrig att snöa! :eek: Visserligen har jag blivit lite ambivalent sedan jag "började åka skidor". Jag hatar ju vintern - men det är ju kul att åka. (ja, vi var naturligtvis iväg till backen i helgen igen :)) Jag tror dessutom att jag har blivit lite bättre. Se där, träning ger färdighet! :D ;) Ska bara bli lite modigare också... [:o]