Vägbeskrivning till Amazon akvarium?

#1 - 19 november 2003 19:37
Tjena!

Tänkte besöka Amazon akvarium och undrar hur man hittar dit?
Jag kommer till Karlstad på E18 från Västerås

//Nille
#2 - 19 november 2003 19:52
Sväng av höger där det står Universitet och sen tar du första vägen vänster (Vårgatan) följer den och tar av fjärde gatan åt höger (Basungatan) så ligger det längst in på gatan.
#3 - 20 november 2003 09:41
Tack för ditt svar!

/Nille
#4 - 30 november 2003 01:37
Tjena!

Tänkte bara säga att den vägbeskrivningen jag fick var helt fel!!
Vägbeskrivningen jag fick var till postadressen och inte till själva butiken. Adressen till sjävla butiken är; Bergvik Zakrisdals företagscentrum Z47 och ingenting annat.

/Nille
#5 - 30 november 2003 07:40
var du in och kollade???
#6 - 30 november 2003 10:06
Om du åkte in genom porten som vetter mot infarten till Plantan och tog vägen som ligger till höger, åker till vägen tar slut tar höger och direkt till vänster kommer du in till huset som heter Z47. Längst ner i vinkeln, på huset som vänder sidan mot en när man kommer dit finns det en port med en dörr i. Gå in genom dörren och i änden av gången ligger butiken.
#7 - 1 december 2003 16:24
Tjena!

Jo jag var inne och kollade. Jag hittade dit ändå, fick ringa polaren så han fick ta reda på den riktiga adressen åt mig. Tyckte det var bra kvalite på fisken. Kollade endast på Diskus och malar eftersom det är de som intresserar mig. Dock aningen besviken på det "lilla" utbudet. Har för mig att det står "Normalt 1000 diskusar i lager" på hemsidan och det var ca 100 inne i butiken nu.
Annars tyckte jag han som arbetade i butiken var trevlig och så hade han mycket att berätta om diskus.

/Nille
#8 - 1 december 2003 17:13
han inportera fiskar själv har jag för mig...

Annons