*s* Alla har vi olika drömmar...det är min dröm...Jag har fler streck på magen än en zebra på kroppen, dessutom gick jag upp över 30kg med sista barnet...du kan ju tänka hur mycket häng jag har på min mage nu. Vilket får mig att må dåligt. Jag har aldrig varit smal (typ. size zero) och trivs bäst som en 40, 42:a, men min degmage får mig att må illa.
Önskar dig all lycka och hoppas du når dina mål.
Vet precis hur du känner dig! [:o]
Var storlek 38/40 innan jag skaffade barn och trivdes ypperligt. Gick upp 30kg. med båda barnen så den där degklumpen på magen sitter där den sitter :(
Blir lite avundsjuk på alla som blir av med magen direkt samtidigt som jag är så glad för deras skull. För det är verkligen ett helvete att behöva stå ut med det och önskar ingen annan det.
Till er båda = LCHF :) Funkar skitbra. Morsan har en sån mage ni pratar om. men mer av all medicin som hon äter och allt sötsaker.
Började med LCHF och så har hon gått ner en massa :)
Googla på det.
-------------------------------
Jag skulle resa utomlands med 10 lax :) Flyga till Italien med Ryanair, dricka vin och äta god mat :) sen vidare till Scottland för att spana in naturen och pubarna, för att sen ta mig vidare till London :) och titta på Big Ben. Sen hem.