Glasmästaren kom inte ihåg hur de skulle sitta, han trodde de skulle sitta i överkant och tvärs över, men han var inte säker. JAG vet inte, så jag törs inte ta några risker, är lite feg av mej:p
priset är det vist inget fel på.....enligt länken iaf;)
Jag står i valet och kvalet. Har även hittat ett på blocket. Det är igång med fiskar vatten och allt som hör därtill. det vill de ha 4500 för komplett. Det är på 540 liter, och ser bra ut på kortena. Har även fått fler kort på det, och det ser fräscht ut. är lite tveksam när det gäller begagnat och dessutom i de storlekarna. Kan nån råda mej hur jag ska/bör göra? Det låter väldigt frestande med ett som redan är klart, bara att köra igång;)
I det karet går just nu : en chokladciklid, hane tror jag, på 20 cm. Två st., troligtvis Zebra och ett tiotal malaviciklider, vet inte vilka...det ser ut som halvstora Delfiner ( Cyrtocara Moorii ). Alla fiskar är de sorter jag själv kör med , dock inte i samma akvarium, och jag vet att "delfinen" kostar en hel del i inköp. Iaf den storleken. det fanns ett par malar också i karet.
www.blocket.se/gavleborg/Akvarium_540_liter_23271222.htm?ca=4&w=2
Länken går till annonsen, ni får gärna kolla det om ni orkar. och ni kanske råda mej utefter det. SNÄÄÄLLLA:D