[COLOR=black][SIZE=3][FONT=Times New Roman]Vad Händer med vattenkvalitén vid strömavbrott?[/FONT][/SIZE][/COLOR]
[COLOR=black][SIZE=3][/SIZE][/COLOR]
[COLOR=black][SIZE=3][FONT=Times New Roman]Jag har hört att det är bakterierna i filtermatrealet som blir "dåliga" när pumpen har stått still en viss tid. Stämmer de? [/FONT][/SIZE][/COLOR]
[COLOR=black][SIZE=3][FONT=Times New Roman]I så fall hur lång tid är det innan det kommer till den kritiska punkten?[/FONT][/SIZE][/COLOR]
[COLOR=black][SIZE=3][FONT=Times New Roman]När blir vattenkvalitén dålig av att stå stilla?[/FONT][/SIZE][/COLOR]
[COLOR=black][SIZE=3][FONT=Times New Roman]Syrefattigt? När börjar fiskarna fara illa av för låg temp?[/FONT][/SIZE][/COLOR]
[COLOR=black][SIZE=3][FONT=Times New Roman]Räcker det med att köra en syrepump vid ev strömavbrott?[/FONT][/SIZE][/COLOR]
[COLOR=black][SIZE=3][FONT=Times New Roman]Jag har en ups men vad händer när den tar slut och jag är borta. Reser en del i jobbet och bor på landet.[/FONT][/SIZE][/COLOR]
[COLOR=black][SIZE=3][FONT=Times New Roman]Jag har ett 540 liters akvarium.[/FONT][/SIZE][/COLOR]
[COLOR=black][SIZE=3][FONT=Times New Roman]Många frågor blev de....[/FONT][/SIZE][/COLOR]
[COLOR=black][SIZE=3][FONT=Times New Roman]Mvh[/FONT][/SIZE][/COLOR]
[COLOR=black][SIZE=3][FONT=Times New Roman]Magnus[/FONT][/SIZE][/COLOR]