[COLOR=blue]Hej! [/COLOR]
[COLOR=blue]Jag har i dagsläget ett 63L-kar som näst intill står och förfaller. Jag tog dock hand om detta i helgen och såg vilken skönhet det kunde utstråla. Jag har länge planerat att tömma det, men blev lite ambivalent.[/COLOR]
[COLOR=blue][/COLOR]
[COLOR=blue]Just nu går det en Svärdbärar-hane, en Banjomal (som jag ser typ en gång i månaden), en Ancistrus, en Kakaduaciklid-hona och EN ELDSTJÄRT.[/COLOR]
[COLOR=blue][/COLOR]
[COLOR=blue]Döm mig inte efter valet av fisk i ett sådant litet kar, jag vet att det är för litet, men har också varit nybörjare och ville inte göra mig av med mina fiskar. Anledningen till att det är en individ av varje sort är för att bara de starkaste överlever och Eldisen accepterar inte nykomlingar och skulle har gjort ett noggrant val av vilka h*n vill ha kvar;). H*n är dock den snyggaste fisken jag äger och trots den lilla ytan så har han vackrare färger än någon annan jag sett.[/COLOR]
[COLOR=blue][/COLOR]
[COLOR=blue]Nu till frågan...[/COLOR]
[COLOR=blue]Vad hade ni gjort med detta kar? Jag vill helst inte rubba inredningen, men skulle vilja få tillbaka livet som en gång fanns. Det skulle göra mig mkt ont att ge bort Eldisen, men är det det som krävs så...[/COLOR]
[COLOR=blue][/COLOR]
[COLOR=blue]Jag har filmat lite för att ge er en bra/bättre bild av hur karet ser ut. Får beklaga upplösningen på Youtube...[/COLOR]
[COLOR=#0000ff][/COLOR]
" target="_blank">