heeke skrev:Vad ni ljuger! ;)
Just nu så skriver jag naturligtvis i den här tråden.
Vad jag gjorde innan och kommer att göra efter är ju naturligtvis en helt annan fråga. :D
Piscator skrev:För att inte snacka om ur klart jag ser på allting, ..Å jag e såå lycklig, hick, åsså älskar jag er alla akka, ..aqqne, aqwariisterr [:-29]
kkk skrev:Surfar zoopet och håller ett öga på mattes stoltheter, 5 små lhasa apso valpar, födda igår.
MVH/kkk
jop skrev:firar att min frivecka har börjat,precis gått av nattahelgen(skiftsnack jobbat 12 h
nattpass).surfar på zoopet, tagit en öl,lyssnar på europes nya secret society.
rätt hyffsad faktist,nej dax för en öl till.......
solbacka skrev:Själv jobbar jag natt, jobbat fre-lör-sön natt så nu är det fredag kväll, eller? Slö tittar förtfarande här...precis läst saga för min yngsta son..så nu är ett yngel i säng:)
Glajdarn skrev:Ojjar mig lite över morgonarbetet som snart skall dras igång... Tömma kateterpåsar på diverse kroppsvätskor är inte världsbäst klockan 6 på morgonen och man bara vill hem och sova!
jolon skrev:Sitter förnöjt med en öl ihanden och funderar på vad jag ska göra efter nyår då jag blir fritidsforskare. Nån som har en schysst utbildning man kan gå? Jag har 50 tusen att lägga på valfria utbildningar som leder till jobb,, (dock inte jägar examen :( ) är lite inne på C,D och BE korten men finns det nåt annat kul man kan gå? Vad kostar exempelvis zoorf utbildningen?
Sallad-julskinka-sill-lax-hovmästaresås-dansk leverpastej-leverkorv-rödbetssallad-köttbullar-saltgurka-rostadlök-ost-ägg på ett stort runt smörgåstårts bottensolbacka skrev:Låter gott, vad har du på dem? Jag ska äta skinka ikväll mums..
gladys skrev:Det har vi avklarat, allt papper är slängt.. så nu är det bara att njuta!
Fast imorgon börjar det om igen! Nya klappar! :D
akan skrev:sluta röka = mindre stress? vad har du att förlora! :)
Glenn skrev:Väntar på att pappa ska komma hem sen ska vi åka och kika på lite nyinkommna diskus i en butik. (Tror inte jag kommer köpa ngn, är nästan för kräsen skulle jag tro:p)
Liinda skrev:Sitter här och letar akvarium för fullt och laddar krafterna för att orka gå upp och göra mat sedan städa marsvinsburarna:p
eriahl skrev:Funderar på om sonen bla ska få ett 100L när han fyller år. han är ju trotsallt 4år om några dagar. Börjar minst sagt bli dax att komma igång med "akvariesjukan" Han tycker om att titta på fiskar kanske jag ska säga oxå.
eriahl skrev:Funderar på om sonen bla ska få ett 100L när han fyller år. han är ju trotsallt 4år om några dagar. Börjar minst sagt bli dax att komma igång med "akvariesjukan" Han tycker om att titta på fiskar kanske jag ska säga oxå.
Hjälp med skötseln får han såklart. Om det nu blir ett. Roligaste vore om han fick mitt allra första, 70L, men utlånat tyvärr. Sen vill sambon faktiskt gärna få igång ett nytt som står tomt än så länge, 1300L, så hon är inte helt ointresserad. Men bilbana och radiostyrd bil är inga dumma förslag hmmm Glenn skrev:Jo jag tror det:p Blir väl en 10-15 glas om dagen:p
Marcus.N skrev:Oj... hoppas du dricker mer vatten än kaffe annars blir man uttorkad fick lära mig det på NO lektionen hehe gör såhär och se om du är uttorkad
ta upp lite skin vid handen och släpp om skinet åker ner sakta så är uttorkad men om det åker ner snabbt och ej stanar så är det lungt:pvaddå att ja låter som värsta morsan><
sj lyssnar ja på Don´t get it twisted med gwen asså vaddå undrar om hon förstår hur cool hon är^^
Glenn skrev:Hehe det där knepet kunde jag men tack iaf:) Närå ingen fara med uttorkning här, dricker väl iaf 1 liter vatten om dagen också. Dock så är jag rätt slarvig med att dricka, glömmer bort det jämnt. Så när jag känner lite lätt huvudvärk så brukar jag komma ihåg att det är pga för mycket kaffe och för lite vatten:p
Marcus.N skrev:Bra det:) ja dricker typ 2 L på dagen och sen en halv på natten *har en vattenflaska brevid sängen><*
Älskar vatten det är jätte gott:)
Nu ska ja gå och titta på teve..
Glenn skrev:Hehe det där knepet kunde jag men tack iaf:) Närå ingen fara med uttorkning här, dricker väl iaf 1 liter vatten om dagen också. Dock så är jag rätt slarvig med att dricka, glömmer bort det jämnt. Så när jag känner lite lätt huvudvärk så brukar jag komma ihåg att det är pga för mycket kaffe och för lite vatten:p
Malinitzi skrev:Du kommer säkert att leva läääänge än!
/
Har läst Bamse för en 7-åring som inte ville sova. Men jag somnade och även hunden och akvariet släcktes av sig själv./
Fy för attan Kaffet har jag glömt helt nybryggt:DGlenn skrev:sitter här efter vattenbyte och kollar på tv och kikar runt här på zoopet och spelar travian samtidigt som jag väntar på att kaffet ska bli klart:rolleyes::D
Glömde det igen faktiskt.Men nu har jag tagit det:DGlenn skrev:Vilken tur att du blev påmind av mig då, se mitt kaffedrickande kan föra något positivt med sig också:p
Just nu så har jag sålt 3st Hjärt/lungfonden-pins till mamma:D
Marcus.N skrev:Pappa kom in med chips till mig *gott*:)
ja tänker på vilka ja ville gifta mig med när ja var liten><
Baby spice emma bunton i spice girls
massa baywatch tjejer><
jennifer lopez
christina aguilera (okej det vill ja fortfarnde^^)
Glenn skrev:Vem vill inte gifta sig med aguilera:D speciellt med tanke på hennes dirty-video *asg*
Marcus.N skrev:HAHA ja är helt galen i henne ja är värsta fanet har alla skivor pluss en demo skiva ifrån 94 sen hon var typ 15 år gammal och så har ja en 90 cm lång placnh ifrån stripped albumet sen massa ryska plancher som är köpa på internet^^..och så är ja kompis med hon på myspace.com:D
solbacka skrev:Ska snart åka och jobba :( Tråkigt att jobba natt på helgen :(
chokladgurami<3 skrev:adresser långås?
Jupp. Skål på min ära!LakritsMix skrev:kollar runt här med ett glas rött!! Skål!
BluesBoy skrev:Väntar på att bastun ska bli ordentligt varm och inmundigar en kall ljus så länge. Sedan vankas älgfärs med mozarella och bacon med tillbehör som jag ser fram emot med förtjusning. Ska då serveras med något franskt årgångsvin.
Jupp. Skål på min ära!
ansjo skrev:Du kan ju alltid jobba som jag gör, men skulle jag vara i dina kläder är vattenbyte och en pilsner ingen dålig kombination;).
Tintaglia skrev:Just nu kokar jag en rot, ska äntligen få fingrarna ur och börja med make-over i mitt 120 L. :)
Flundran skrev:Sitter på jobbet och längtar hem, suck , har precis börjat på att inreda och bygga i mitt nya 840L kar och så måste man jobba :(