Usch..hoppades att jag aldrig skulle behöva skriva ett sånt här inlägg men nu har det hänt.. jag har tagit dö på två fiskar..
Köpte två fina ancistrus - malar. Skyndade mig hem med dem och "koppade" in dem efter konstens alla regler, släppte i dem och det verkade gå jättebra. De for runt och sög överallt och verkade jättepigga. Efter några timmar såg jag att de satt stilla på varsin ruta. Sen skulle jag kolla senare på kvällen så låg de döda.. Vad gjorde jag för fel?? :confused:
Akvariet har varit igång i över en månad nu och både min stora växt och mina 5 sorgmanteltetror verkar pigga.. Kan det ändå varit något fel på vattnet som gjorde att de dog??? Kan det varit något giftigt de åt därinne? Kan de ha ätit ihjäl sig? (städade för några dar sen men de verkade ju ändå ha fullt upp att suga på allting) Snälla ni som har hållt på med detta ett tag.. ge mig lite tips om vad som kan ha blivit fel..
Vet inte hur jag ska gå vidare med akvariet nu.. vågar ju inte köpa några nya fiskar om jag ska ta dö på dem med .. känns verkligen som man körde fast nu när detta hände..