Vad brukar du få spatten på när det inte funkar?
Själv blir jag riktigt &%&¤¤% om datorn laggar rejält eller om det tar 4 timmar att skruva ihop en pall från IKEA.
Katharina skrev:Om jag bara ska gå in och hämta något och så ligger det inte där.
Jag letar och det finns bara inte.. Jag hatar att leta och då börjar det krypa i hela kroppen och jag springer fräsande ut och anklagar sambon för att ha snott grejerna.. Han går in i rummet och hittar det på en gång.. Mitt framför näsan men inte där jag trodde att det skulle ligga... :D :D :D
Om jag bara ska öppna en burk och så får jag inte upp den. Sambon är inte hemma och jag försöker ta en kökskniv och släppa vaccumet. Jag slinter och håller på att skära mig i handen.. Det blir ingen marmelad på mackan. Sambon kommer hem och öppnar burken hur lätt som helst... [:(!] [:(!] [:(!]
Om jag ska dra igång en sur gräsklippare och den vägrar starta. Sambon går dit och drar en gång... Alla maskiner är skapade för att se till att kvinnan är beroende av mannen... Att vi inte ens kan ha en gräsmatta utan en karl.. [:(!] [:(!] [:(!]
:D:D:D
Ibanez skrev:hehe.. du har ett stakt behov av din sambo ser ja ;) hatkärlek :D;)
Katharina skrev:Om jag bara ska öppna en burk och så får jag inte upp den. Sambon är inte hemma och jag försöker ta en kökskniv och släppa vaccumet. Jag slinter och håller på att skära mig i handen.. Det blir ingen marmelad på mackan. Sambon kommer hem och öppnar burken hur lätt som helst... [:(!] [:(!] [:(!]
0422 skrev:När man skickar in laptopen på reperation för att en tangent hoppat av, och får tillbaka den med ett defekt tangentbord där mellanslag är heldött. Yay!
jarinen skrev:Folk som inte håller avståndet i trafiken [:(!]. Det är ett uttryck för stress. Det betyder att jag som medveten förare (ja, alla andra suger!;) ) måste ta ansvar inte bara för min körning utan den bakomvarandes också. Jag måste alltså vara väldigt uppmärksam på att slippa bromsa häftigt för annars sitter jag där med wiplashskada. Inte bara det, den som orsakade det hela är förmodligen också skadad men det sker utanför bilarna som resultat av det hela.
Alltså: Håll det förbannade avståndet!!!!
Mvh Jari
Gaffel skrev:Om man ligger som en blysläde mitt i vägen så är det bäst att man cruisar jänk annars ska man banne mig köra åt sidan och flytta på sig så att riktiga bilar har fri väg..
Gaffel skrev:Tja, du får väl skaffa en riktig bil, för när svempa ser dina framlyktor i bägge sidospeglarna fastän du ligger och skaver med den stora kromade kofångaren så brukar man få tom väg. ;)
Jenny054 skrev:Men hur är det med tjejer som kör stort då?
Jag kör en stor fläskig Merca på nästan 2 ton och jag har ju ingen snopp... :confused: :p
eriahl skrev:Tack gode gud för att du inte har blivit utrustad med en sån när du är tjej.
Kom på en sak men kan ikke skriva denna tanke här.
En till tanke. Min fru har några gånger fått köra en lastbil vilket leder till första tanken som jag ikke kan skriva här som sagt
Gaffel skrev:Du menar att du först efter att du la på vinterdäcken upptäckte att dom var opumpade? :D
MattiasL skrev:Jag var väldigt jäktad och hoppades på det bästa. Ett av däcken var nästan tomt (märkte jag) och blev plattare och plattare ju mer jag sänkte domkraften! Suck! Det blev att skruva av det igen och lägga på sommardäcket, köra till macken och pumpa och därfter byta däck igen! Samtidigt som jag hade väldigt bråttom till jobbet. Jippie! [:o]
Katharina skrev:Jamen det där var ingen bra "spatt".. Det där var en enstaka händelse som inte upprepas.. Jag tolkar tråden som något som retar dig ofta.. Annars kan jag räkna upp spattar till höger och vänster.. Den där sat*ns burken som inte gick att öppna.. Toarullen som åkte in bakom toan... Kom igen nu Mattias.. återkommande spattar... :D Ha ha.. Bra ord.. spatt.. fnatt har jag hört men spatt... [:-92]