C.Ciklid skrev:Bruksbil: Opel Zafira -04
Tillfällig extra bihang: Volvo 740 -88
Finbilen: Volvo PV 544 -64
Pv'n har genomgått div. renoveringar som t.e.x genomgående motorrenovering inkl. balansering, renoverad växel låda, bakaxel m.m. Nytt innertak monterades i höstas och kvar är eg. lite smått plotter som jag har liggande (dekaler, emblem m.m.). Efterstävat att få bilen så original det går att få den.
//Camilla
Marnat skrev:Chrysler Voyager, perfekt bil för en stor familj :D
Mumin skrev:Synd att du inte valde Chevrolet Trans Sport istället. Samma bil men otroligt mycket bättre kvalitet!;)
Kompisen har en Voyager som rasar stup i ett. Då lånar de min Trans Sport och svär ve och förbannelse över att de valde fel märke.
Nyare årsmodeller heter Uplander, för er som funderar på en otroligt bra familjebil.
Aldrig mer en gammal Volvohäck för min del......
Christoffer_G skrev:Va har ni för bil??=)..Finns det någon här som kör trimmat eller så?..Någon som bygger och fixar med bilen??=)..berätta om era åk.
Super Seven under påbyggnad :D
GRIZZLY skrev:Va ar du för åk då?
Christoffer_G skrev:har en saab 9-5 :P..men snart ska ja införskaffa mig en gammal jetta ifrån 86 med 180 pollar hehe:D men bara om priset blir rätt:P
Radioaktiva Räkor skrev:Lika bra, ingen vill ha en Mördar-SAAB ;P Säg inte att den är röd bara... då är det illa...
Nubi skrev:Vit bil = Status, ialf om man ska gå efter vad Asiaterna tycker.
jag har en vit bil ja med. Sambon har en vit banracingbil :D
S T A T U S ;)
Nubi skrev:Vet att detta är en bil-tråd, men kan inte låta bli och fråga (och orkar inte starta en ny tråd),
Vem har hoj?!
Jag har stövlar, mc kläder, hjälm, ryggskydd, handskar och nu har jag fått kallgarage, men ingen hoj.
Så fort jag får lön ska jag spana efter en nybörjarhoj. Har kört enduro (sambon hade enduro när vi träffades)
Vill ha Yamaha eller Honda modell runt 84-90.a (tycker de är snygga!)
en ritkig gubbhoj i denna modell:
http://www.blocket.se/stockholm/Honda_CB_900_26655145.htm?ca=12&w=2
Tips på vad man ska tänka på vid köp och vad man ska spana på :)
travianplayer skrev:hm har endel cross/enduros hemma några ur funktion några funkar kör inte för det är så jävla jobbigt att laga cross såfort den gårsönder efter 1 träning
SuperAquaMan skrev:Kör en Golf årmodell 93 men bygger på min Pontiac Firebird från 1970 med 7.8 liters V8 och 600 hkr :D
SuperAquaMan skrev:Kör en Golf årmodell 93 men bygger på min Pontiac Firebird från 1970 med 7.8 liters V8 och 600 hkr :D
solis skrev:Jag kör en ford sierra och har 2 st till reservdelsbilar sen kör min man en toyota tercel 4hjulsdrift och barkas 2 taktare sen har vi en del bilar som står som både reservdelsbilar och för att fixa
2 saab 4v
2 saab 96 a
2 saab 95 a
2 olympia rekord 58
1 olympia 58
2 trabant kombi
1 trabant sedan
1 trabant p50
1 willys jeep
1 moris minor traveler
2 nsu sport prince
1 toyota tercel reservdelsbil
Sen ett gäng motorcyklar och moperder bandtraktor lingrävare och traktorer och lite annat smått och gott:)
kaj.p skrev:En volvo V 70 2.5T o sedan en V 70 2.4D R design. Och jag tar bort reg nr för jag ger mig tusan på att herr polisen är inne o läser på detta forum. :D
3 ggr har de tagit mig på på väg till något akvaristiskt arrangemang.[:(!]
Glöm dom gamla häckarna, inte nog med att de flesta är i starkt behov av både ventilslipning, honing och nya ringar, det kostar en förmögenhet i reservdelar till motorerna.Nubi skrev:Vet att detta är en bil-tråd, men kan inte låta bli och fråga (och orkar inte starta en ny tråd),
Vem har hoj?!
Jag har stövlar, mc kläder, hjälm, ryggskydd, handskar och nu har jag fått kallgarage, men ingen hoj.
Så fort jag får lön ska jag spana efter en nybörjarhoj. Har kört enduro (sambon hade enduro när vi träffades)
Vill ha Yamaha eller Honda modell runt 84-90.a (tycker de är snygga!)
en ritkig gubbhoj i denna modell:
http://www.blocket.se/stockholm/Honda_CB_900_26655145.htm?ca=12&w=2
Tips på vad man ska tänka på vid köp och vad man ska spana på :)
Mumin skrev:Synd att du inte valde Chevrolet Trans Sport istället. Samma bil men otroligt mycket bättre kvalitet!;)