Utloggning

#1 - 20 november 2008 16:10
Nu får ni göra något åt det här med automatisk utloggning. Det är extremt störande och speciellt om man skriver ett långt inlägg utan att spara det så trycker man på skicka och vips visar den att man är utloggad och informationen går till spillo vad jag märkt.

Se till att man själv får välja tid innan automatisk utloggning eller förläng den till 90 minuter eller liknande. Som det är nu känns det som max 20 minuter.

Sitter man och läser en del på forumet och sen lite om fiskar så är man ju utloggad utan att ibland veta det.

Ja, det var mina små synpunkter. Sen borde guldmedlemsskap sänkas i pris också men det är bara min lilla relektion :D
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 20 november 2008 16:14
Markerar du "Kom ihåg mig" när du loggar in? Om inte så gör det.

Har du fortfarande problem så städa bort coockies och töm cacheminet i din dator så brukar det fungera utan problem.
#3 - 20 november 2008 16:18
Markerar du "Kom ihåg mig" när du loggar in? Om inte så gör det.

Har du fortfarande problem så städa bort coockies och töm cacheminet i din dator så brukar det fungera utan problem.

Nope, hade inte klickat i den, trodde bara den påverkade att den kom ihåg användarnamnet när man väl skulle logga in. Ska genast ändra detta och se om det blir bättre!

Tack för snabbt svar!

Annons