Utloggad för snabbt

#1 - 14 juni 2008 12:37
Jag tycker att man blir alldeles för snabbt utloggad från forumet. Får logga in mig om hela tiden. Har man längre inloggningstid som Gold medlem?
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 14 juni 2008 13:17
Markerar du "Kom ihåg mig" när du loggar in?
#3 - 14 juni 2008 13:24
Det dumma med att trycka kom ihåg mig är att sambon loggar in som mig när han ska logga in nästa gång.
Vi har fått lösa det på så sätt att jag kör med Mozilla och han får köra med Opera eller Explorer om han vill sitta vid laptopen :D

Tur vi har var sin dator :p
#4 - 14 juni 2008 14:33
Om man trycker "Kom ihåg mig" loggas man inte ens ut när man stänger ned sidan va? Måste ju se ut som jag sitter här dygnet runt!:-P
#5 - 14 juni 2008 14:38
Om man trycker "Kom ihåg mig" loggas man inte ens ut när man stänger ned sidan va? Måste ju se ut som jag sitter här dygnet runt!:-P

Jodå, du loggas ut när du stänger sidan men loggas automatiskt in igen när du startar sidan igen.
#6 - 14 juni 2008 17:25
Tack för tipsen. Skall omedelbums klicka på kom ihåg mig.:)
#7 - 23 augusti 2008 23:04
VARFÖR blir jag utloggad när jag skriver ett lååångt privat brev till en person????? :mad:

Kan man stänga av denna otroligt dumma grej nånstans???
Jag förstår ju att man blir utloggad om man inte skrivit nåt på länge men så här ska det väl ändå inte vara? Jäkligt dåligt isåfall [:(!][:(!][:(!]
#8 - 23 augusti 2008 23:21
läs tipset TinaM fick :P
#9 - 23 augusti 2008 23:29
Jaha, jag hade ingen aning om att den knappen var till för det... Kom ihåg mej, kan ju stå för vad som helst, varför kan det inte stå "förbli inloggad" så man fattar vad det betyder istället.. Det hjälper ändå inte mej för allt jag skrev är ändå borta, ingen varning eller nåt..dåååååligt [:(!][:(!][:(!][:(!]
#10 - 24 augusti 2008 06:49
Men lugna ner dig shit happens inget att vara sur över. Och kom ihåg mig eller remember me. Heter funktionen på 99,9 % av alla forum på nätet. Som jag för övrigt tycker är solklart i sammmanhanget.
#11 - 24 augusti 2008 07:03
saltbiff skrev:
Jaha, jag hade ingen aning om att den knappen var till för det... Kom ihåg mej, kan ju stå för vad som helst, varför kan det inte stå "förbli inloggad" så man fattar vad det betyder istället.. Det hjälper ändå inte mej för allt jag skrev är ändå borta, ingen varning eller nåt..dåååååligt [:(!][:(!][:(!][:(!]

Dåligt humör eller ? Varför helt enkelt inte skriva det du vill i word eller annat program för att sedan klippa och klistra.
Kjell Fohrman
Administrator
#12 - 24 augusti 2008 08:54
Man kan väl också säga att även om man inte har markerat att man vill vara inloggad så brukar man vara inloggad så länge man är kvar på sidan. Om man då blir snabbt utloggad så är det hög tid att städa bort coockies etc. i datorn.

Rent allmänt kan man väl också säga att om man skriver verkligt långa inlägg så är det smartast att göra det i word och sedan klistar in som Guy skriver. Det händer ju nämligen då och då att internet slutar funka, sidan uppgraderas etc. och om man klickar på spara i det ögonblicket så är inlägget puts väck
#13 - 24 augusti 2008 09:33
Annars går det ju oxå bra att markera hela texten och kopiera innan man skickar. Inte så krångligt och tar max ett par sekunder ;). Själv är jag riktigt slarvig med detta men sambon tjatar varje gång datorn lyckas hänga sig eller liknande [:o] (vilket inte är såå ofta men likväl riktigt irriterande när det händer)
#14 - 24 augusti 2008 20:20
Nina82 skrev:
Annars går det ju oxå bra att markera hela texten och kopiera innan man skickar. Inte så krångligt och tar max ett par sekunder ;). Själv är jag riktigt slarvig med detta men sambon tjatar varje gång datorn lyckas hänga sig eller liknande [:o] (vilket inte är såå ofta men likväl riktigt irriterande när det händer)

Skulle jag gärna göra om det bara gick,men jag ska aldrig mer skriva nåt långt privat brev på zoppet, detta var inte första gången och ja, jag var pissarg :p
#15 - 24 augusti 2008 20:23
saltbiff skrev:
Skulle jag gärna göra om det bara gick,men jag ska aldrig mer skriva nåt långt privat brev på zoppet, detta var inte första gången och ja, jag var pissarg :p

Vadå? Vad hindrar dig från att kopiera texten nästa gång?

Markera texten och tryck Ctrl C eller högerklicka på den markerade texten och välj kopiera.

Annons